خبرهای داغ:
پیکر پاک یکی از پرستوهای شکسته بال دوران هشت سال دفاع مقدس که در روزهای گذشته آسمانی شد در اهواز تشییع شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۷۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) پیکر پاک یکی از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس در اهواز تشییع شد.

آئین تشییع پیکر پاک رزمنده دفاع مقدس جانباز منوچهر علیرضایی با حضور اقشار مختلف، دوستان، بستگان، رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد که دوستان و همرزمانش با او وداع کردند.

آیین تشییع پیکر پاک جانباز شیمیایی منوچهر علیرضایی در بهشت آباد اهواز برگزار شد ‌و پس از آن در منزگاه ابدی در قطعه 9 آرامستان این شهر آرام گرفت.

جانباز دلیر منوچهر علیرضایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس همراه با دیگر رزمندگان اسلام در جبهه حضور یافت به علت استفاده دشمنان بعثی از سلاح ممنوعه دچار مصدومیت شیمیایی شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس تحمل چند دهه آثار مجروحیت شیمیایی بیش از دوری دوستان و همرزمان شهیدش را تاب نیاورد و به آنها ملحق شد.

آئین بزرگداشت جانباز شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس منوچهر علیرضایی نیز با حضور دوستان و همرزمانش در مسجد ارشاد اهواز واقع در امانیه، میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت)، خیابان شهید جعفر سپهری برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها