خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد

سبک زندگی اسلامی و توجه به جوانان محور فعالیت فرهنگی و آموزشی باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: پیشرفت همه جانبه، سبک زندگی اسلامی و توجه به جوانان محور فعالیت فرهنگی و آموزشی باشد.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۸۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار هیات علمی گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه صف آرایی دشمن در برابر ملت ایران تنها برای این است که جلوی پیشرفت ها را بگیرد گفت: بی نیازی و البته بی اعتنایی ملت ایران به قدرت های جهانی و عدم وابستگی به آن ها موجب فتح قله های موفقیت شده است.
وی افزود: با وجود تحریم های ظالمانه در همه حوزه ها پیشرفت های بدست آمده عامل دشمنی استکبار با ملت ایران است.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه در جا زدن و عقب نشینی خواسته دشمن و عامل دشمنی آن هاست، اظهارداشت: راهبرد مقاومت تدبیر رهبر فرزانه انقلاب در برابر دشمنان است که تمام سلایق هم با لبیک به این تدبیر ایران اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قراد داده اند.
وی ترویج سبک زندگی غربی بخشی دیگر از توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت : نخبگان جامعه باید با راهبرد مقاومت ، حرکت خود را متناسب با بخش هفتم گام دوم انقلاب تنظیم کنند و در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی تلاش جهادی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به جوانان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: جوانان در عین حال که عاطفی و احساسی هستند اما افسران جنگ نرم هستند که باید میدان عمل را به آنها داد تا با سبک زندگی ایرانی _ اسلامی ، پیشرفت های لازم در کشور حاصل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها