امام جمعه مرند:

روحانیون جایگاه بین المللی ایران را برای مردم تبیین کنند

امام جمعه مرند از روحانیون خواست جایگاه واقعی ایران در دنیا و قدرت آن را برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۸۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده،  در نشست روحانیون مرند اظهار داشت: مکتب شیعه امروز به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده و به برکت حضور مرقد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) معارف اسلامی از ایران در سراسر دنیا پخش می شود.

وی با اشاره به اینکه مکتب شیعه با منطق قوی خود هیچ گاه در موضع ضعف گرفتار نخواهد شد، افزود: امروز بیش از ۱۳۰ طلبه غیرایرانی در مدارس حوزه علمیه ایران تحصیل می کنند.

حجت الاسلام نعمت زاده با تاکید بر جایگاه بین المللی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: آمریکا می داند که به تنهایی نمی تواند با انقلاب اسلامی ایران مقابله کند و این قدرت به برکت دین و معنویت است و تنها قدرت موشکی نیست.

وی اذعان داشت: استکبار با برنامه ریزی قبلی، حجاب را به یک مساله سیاسی تبدیل کرده و با پخش در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به دنبال تضعیف ارزش های اسلامی هستند.

حجت الاسلام نعمت زاده  با بیان اینکه روحانیون باید جایگاه واقعی ایران در دنیا و قدرت آن را برای مردم تبیین کنند، ابراز داشت: امروز اروپایی ها به دنبال حفظ ایران در قضیه برجام هستند، اگر برجام خوب است چرا آمریکا از آن خارج شد، هر چند ایران اعلام نکرده که قصد خروج از برجام را دارد.

امام جمعه مرند در بخش دیگری اذعان داشت: مسئولان انقلاب اسلامی ارتباط خوب و نزدیکی با مردم دارند و برپایی میز خدمت در نمازهای جمعه براین اساس صورت می گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار