مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب یک تیم درمانی و 3 ایستگاه سلامت در سطح استان سیستان و بلوچستان در قالب طرح شهید رهنمون فعلالیت های پزشکی و بهداشتی رایگان را به نیازمندان ارائه کردند.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۱۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

فاطمه کمیلی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب یک تیم درمانی و 3 ایستگاه سلامت در قالب طرح  شهید رهنمون جهت اجرای طرح ویزیت رایگان و ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان به نیازمندان  با حضور در  مساجد و تشیع و تسنن در سطح استان سیستان و بلوچستان مورد ویزیت رایگان و چکاپ قند و فشار خون قرار گرفتند.
 
وی افزود: یک تیم درمانی با حضور در مسجد حضرت معصومه(س) زاهدان تعداد 35 بیمار از خدمات ویزیت رایگان بهره مند و 25 نفر چکاپ فشار و قند خون شدند.
 
کمیلی بیان کرد: همچنین در مسجد حضرت علی(ع) سراوان نیز با برپایی ایستگاه سلامت 201 نفر چکاپ فشار خون و 102 نفر قند خون خود را چکاپ کردند.
 
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا تیم عمومی کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان زابل نیز با همکاری ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی، در مسجد امام جعفر صادق(ع)  زابل تعداد 70 نفر را ویزیت رایگان  و 70 نفر هم مورد  چکاپ فشار خون قرار دادند.
 
ارسال نظرات