خبرهای داغ:
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای «قم شهر دوست‌داشتنی»

کلانترزاده با اشاره به لزوم معرفی جایگاه شهر کریمه اهل بیت (ع) از برگزاری جشنواره رسانه‌ای «قم شهر دوست‌داشتنی» خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۲۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳



به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی کلانترزاده در گفتگویی از برگزاری جشنواره قم شهر دوست داشتنی خبر داد و گفت: با توجه به لزوم معرفی جایگاه شهر کریمه اهل بیت (ع) این جشنواره برگزار می‌شود تا بتوانیم در راستای تولید محتوا حرکت کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف هم‌اندیشی با حضور نمایندگان خبرنگاران، عکاسان و مدیران رسانه‌های مختلف گفت: بر اساس جمع‌بندی‌های انجام شده به‌منظور ارتقای کیفی و کمی عملکرد رسانه‌ای در حوزه‌های مرتبط با شهرداری جشنواره «قم شهر دوست‌داشتنی» را برگزار می‌شود.

کلانترزاده با بیان اینکه تولید محتوا‌های کاربردی مورد توجه مجموعه شهرداری قم است، افزود: در این جشنواره از رسانه‌هایی که مشکلات شهر را شناخته و برای رفع آن‌ها نسخه‌های مناسب ارائه کرده‌اند تجلیل کنیم.

وی گفت: جشنواره قم، شهر دوست داشتنی با موضوعات مرتبط با شهر قم و فرهنگ شهروندی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در بازه زمانی سالروز تولد حضرت فاطمه معصومه (س) همزمان با ۱۳ تیر تا سالروز ورود حضرت به شهر مقدس قم همزمان با ۳۰ آبان برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: در این جشنواره هر کدام از رسانه‌های استان به یک یا چند موضوع به صورت تخصصی خواهند پرداخت.

کلانترزاده با اشاره به موضوعات جشنواره افزود: این جشنواره اطلاع رسانی و تولید محتوایی گامی در جهت اعتلای شهر در ۴۵ موضوع ازجمله حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، مباحث اعتقادی، آموزش حقوق شهروندی، نشاط اجتماعی، عفاف و حجاب، فرهنگ شهروندی، آسیب‌های اجتماعی، وسایل حمل و نقل عمومی و ... برگزار می‌شود.
ارسال نظرات