خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده انتظامی مرودشت با تأکید بر لزوم رعایت اصول اخلاقی گفت: با توهین، بی‌احترامی و بی‌حرمتی هیچ اقتداری به‌دست نخواهد آمد.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۴۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی مرودشت در جمع کارکنان رعایت ادب و احترام را خصیصه بارز پلیس اسلامی و حرفه‌ای بر شمرد و افزود: با توهین، بی‌احترامی و بی‌حرمتی هیچ اقتداری به‌دست نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه در هنگام اجرای مأموریت‌ها باید با اقتدار عمل کرد، گفت: اقتدار واقعی و حقیقی زمانی به وجود می‌آید که در اوج خشم، با لبخند، رأفت و مهربانی برخورد کنیم.

وی خطاب به کارکنان گفت: پلیس حرفه‌ای همواره مراقب رفتار، حرکات، گفتار و کردار خود است و با بالا بردن آستانه تحمل در برابر هنجارشکنان و مجرمان با اقتدار و بدون هرگونه بی‌احترامی برخورد می‌كند.

زراعتیان اظهار كرد: پلیس حرفه‌ای متکی بر دانش و علم روز است و در کشفیات پرونده‌ها با استفاده از روش‌های علمی و با ابزاری که در دست دارد با ارائه دلیل و مستندات کاملاً علمی و حرفه‌ای عمل می‌کند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت اظهار كرد: ما در برابر مردم و جامعه مسئول و پاسخ‌گو هستیم و باید در راستای احقاق مطالبات به حق مردم به‌صورت شبانه‌روزی و با تمام توان و امکانات تلاش و کوشش کنیم.

این مقام انتظامی افزود: همان‌گونه که مردم از پلیس انتظارات برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه دارند، پلیس نیز از مردم، دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها انتظار همکاری و مشارکت در اجرای طرح‌های مختلف را دارد و از آن‌ها در خواست می‌كند که هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اقدامات مجرمانه را در اسرع وقت ار طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار خادمان مردم در نیروی انتظامی قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها