در قالب کاروان های راهیان نور صورت گرفت

34 نفر از دانش‌آموزان آستارا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد

پنجمین کاروان راهیان نور دانش آموزی مدارس شهرستان آستارا با هدف ترویج فرهنگ ارزش های دفاع مقدس در قالب یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۵۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان پیش از ظهر امروز در جریان اعزام پنجمین کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: 34 نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان آستارا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان با اشاره به اینکه مدت‌زمان این سفر معنوی سه روز و در قالب یک دستگاه اتوبوس است افزود: دانش‌آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی ‌غرب کشور در کرمانشاه به‌ویژه کرند، یادمان شهدای مرصاد، پل‌دختر و یادمان شهدای سرپل ذهاب بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی با مشارکت آموزش و پرورش و سپاه ناحیه این شهرستان در طول سال تحصیلی انجام می‌شود گفت: هشت نفر از فرهنگیان، پاسداران و راویان هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان را در سفر معنوی راهیان نور همراهی می‌کنند.

به‌گفته فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا پیش از این نیز حدود 328 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس متوسطه دوره اول و دوره دوم شهرستان آستارا در قالب هشت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار