کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با «بسیج»:
قاسمی گفت: کشور مستکبری همچون آمریکا به دلیل اینکه انقلاب اسلامی منافعش را به خطر انداخته است و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای مقابله با جبهه مقاومت انجام می دهد اما باید بداند که نابودی اش نزدیک است.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۶۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
صمدقاسمی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزرای بسیج با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی هیچ کشوری در دنیا جرات آن را نداشت که کوچکترین اقدامی را بر علیه رژیم صهیونستی صورت دهد، گفت: بعد از انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم که همین رژیم صهیونیستی توسط یکی از رویش های انقلاب اسلامی در منطقه به نام حزب الله چگونه به گوشه رانده شده است.

 

وی ادامه داد: کشور مستکبری همچون آمریکا به دلیل اینکه انقلاب اسلامی منافعش را به خطر انداخته است و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای مقابله با جبهه مقاومت انجام می دهد اما باید بداند که نابودی اش نزدیک است.

 

قاسمی تاکید کرد: دشمنی مستکبران با انقلاب اسلامی به دلیل اثرگذاری پیام های انقلاب و اسلام در سطح جهان است و امروز کل استکبار در برابر ایران ایستاده و در این نبرد، سهمگین ترین هجمه ها را علیه ما برنامه ریزی کرده است اما بحمدالله گروه مقاومت در برابر آنان ایستادگی خواهند کرد.

ارسال نظرات