خبرهای داغ:
نخستین گردهمایی کشوری مسئولین بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان به مدت دو روز در قم در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۶۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

 
به گزارش  سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج از قم، نخستین گردهمایی کشوری مسئولین بسیج اساتید دانشگاه های فرهنگیان در سالن همایش‌ اداره کل تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است.

در این برنامه دو روزه حاضرین از سخنرانی حجج اسلام سید محمد نبویان و سلیمانی و سردار سید محمد تقی شاهچراغی، فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بهره مند می شوند و در نشست های عمومی و تخصصی با حضور مسئول بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان شرکت می کنند.
 
در روز اول برگزاری این گردهمایی، مسئولین بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان کشور، عصر دوشنبه با حضرت آیت الله مصباح یزدی دیدار کردند.
 
رئیس موسسه امام خمینی (ره) در این دیدار مطرح کرد: اولین مسئله‌ای که ما باید رعایت کنیم این است که کاری بکنیم که نفع آن از نظر کمیت بیشتر باشد، هر جا اسم عدد و کمیت باشد خواه ناخواه یک اول و یک آخر برای آن می‌توان متصور شد و هر عدد بزرگی با بی نهایت هیچ نسبتی ندارد.
 
 آیت الله مصباح یزدی در بخشی از این برنامه گفت: ما باید در مسیری حرکت کنیم که از صرف کردن وقت خود در امور مختلف پشیمان نشویم، یک روزی می‌رسد که ما می‌گوییم که‌ای کاش فلان کار را نکرده بودم و‌ای کاش فلان کار را انجام داده بودم.
 

وی ابراز کرد: انسان در سن محدود خود می‌تواند نفع بی نهایت اخروی را برای خود کسب کرده و از ضرر بی نهایت پرهیز کند، عکس این اتفاق نیز ممکن است و دین آمده به ما برنامه‌ای نشان دهد و ما اگر از این برنامه پیروی کنیم نفع بی نهایت می‌بریم، هیچ علمی نمی‌تواند چنین منفعتی به انسان عرضه کند و تنها دین چنین قابلیت را دارا است.

در قسمتی از این دیدار، مسئول بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: به جهت اینکه بحث تقویت وحدت رویه در بسیج اساتید کشور یکی از اهداف مهم است، جلساتی در این حوزه برگزار شده است.

محمدمهدی قاسمی تبار افزود: بنا بر این است که بسیج اساتید روز به روز با وحدت کلمه بیشتر بتوانند مددکاری در راستای رسیدن به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها