خبرهای داغ:
معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران گرمساربا بیان اینکه حجاب سنگر امنی برای بانوان در مقابل نگاه های تیز نا محرمان است گفت: حجاب مانع از بهره وری سودجویانه نامحرمان از بانوان می شود.
کد خبر: ۹۱۵۴۳۴۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، همایش پیاده روی بانوان محجبه پایگاه سمیه مسجد قمر بنی هاشم شهرستان گرمسار برگزار شد.
در این همایش بانوان با حجاب از محل پایگاه واقع در مسجد قمر بنی هاشم تا پارک ویژه بانوان این شهرستان پیاده روی کردند.
گفتنی است در پایان مقصد پیاده روی نیز کرسی آزاد اندیشی باموضوع آیینه های بی غبار و محوریت عفاف و حجاب برگزار شد.
اعظم کتی معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران گرمسار در این کرسی آزاد اندیشی اظهار داشت: حجاب مانع از بهره وری سودجویانه نامحرمان از بانوان می شود.
وی با اشاره به اینکه اسلام همواره با تفکرات و تحریفات غلط غربی ها از مسئله حجاب مبارزه میکند، افزود:  حجاب نوعی پرده و پوشش است که در اسلام  در مردان و زنان به رعایت آن تاکید شده است.
کتی با بیان اینکه فلسفه پوسش در اسلام در جنبه های مختلفی بررسی شده، تصریح کرد: جنبه روانی ، جنبه اجتماعی ، جنبه خانوادگی از جمله ارکان مهم حجاب اسلامی است.
 وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان امروز در حوزه فرهنگی و حجاب بانوان ایرانی ورود کردند، اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر بهترین راه مقابله با این هجمه ها است.
معاونآموزشی حوزه علمیه تاکید کرد: برگزاری این نشست ها می تواند نقش موثری در انتشار احکام و تبیین فلسفه اصلی حجاب برای عموم مردم ایفا کند و باید بانوان بسیجی از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها