خبرهای داغ:
با هدف خدمت به محرومین؛

اعزام جهادگران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناطق طرود و گلستان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از اعزام جهادگران بسیجی و اعضای کانون جهادی علمدار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناطق طرود و گلستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۳۶۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
اعزام جهادگران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناطق طرود و گلستاندکتر سید شاهرخ آقایان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود ضمن تبریک آغاز هفته کرامت از اعزام جهادگران بسیجی و اعضای کانون جهادی علمدار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد و گفت::جهادگران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با هدف خدمت رسانی صادقانه به مردم، بار دیگر مهمان مردم روستا‌های طرود و گلستان شدند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود آموزش در حوزه‌های سلامت جسمی و روانی و سبک زندگی را از مهمترین فعالیت‌های جهادگران در این روستا‌ها برشمرد و تصریح کرد: این آموزش‌ها متناسب با نیاز مردم هر منطقه برنامه ریزی می‌شود برای نمونه مجاورت با دام نیازمند رعایت برخی مسائل بهداشتی است و یا در منطقه طرود که بانوان در عرصه قالی بافی فعالیت دارند در معرض آسیب‌های ناشی از نشستن طولانی مدت و یا مشکلات بینایی قرار می‌گیرند و آموزش می‌تواند سبب پیشگیری از بسیاری مشکلات شود.
دکتر آقایان به انجام اقدامات درمانی هم اشاره کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های درمانی انجام می‌شود تا در صورت نیاز پزشک متخصص نیز در این مناطق حضور یابد.
اسماعیل عاشوریان مقدم مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز با اشاره به برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در تیر و مرداد امسال در ۲ بخش خواهران و برادران، اظهار کرد: اردوی خواهران ۲۰ تا ۳۰ تیرماه با حضور ۱۸ نفر و اردوی برادران ۳۰ تیرماه تا ۱۰ مردادماه با حضور ۱۵ دانشجوی بسیجی در دهستان طرود بخش مرکزی شاهرود برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگی دانشگاه یادآور شد: روستای گلستان بخش بسطام نیز چهار تا ۱۱ مرداد ماه، میزبان اردوی کانون جهادی علمدار با حضور ۲۲ دانشجوی دختر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است.
گفتنی است، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود انجام فعالیت‌های جهادی بهداشتی و فرهنگی به مدت ۴۲ روز را در کارنامه سال گذشته خود دارد. این فعالیت‌ها در مناطق محروم شهرستان‌های شاهرود و میامی مانند شهرک شهید بهشتی، روستای گلستان و دهستان طرود انجام شده است.
شایان ذکر است:اردیبهشت امسال نیز مشاور معاونت فرهنگی و دانشجویی درامور مجلس و دبیر ستاد مرکزی فعالیت‌های جهادی وزارت بهداشت، طی نامه‌ای از فعالیت‌های جهادی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سال ۹۷ تقدیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار