خبرهای داغ:
نشست مشترک ستاد اردو‌های جهادی دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرودو سمنان به میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۳۷۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این نشست دکتر "سید شاهرخ آقایان" معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن تبریک دهه کرامت و آمادگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای همکاری با گروه جهادی خبر داد و گفت: با توجه به محرومیت‌ها و نوع نیاز مردم می‌توان پیشگیری و آموزش را در اولویت کار قرار داد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیشنهاد کرد: در صورت نیاز در حوزه‌های گوناگون بهداشتی، آموزش به مردم و گروه‌های هدف در دستور کار قرار گیرد.
دکتر "حاجی حسنی" معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به تجربه چند ساله تیم جهادی این دانشگاه در برپایی اردو و حضور در مناطق محروم، اظهار داشت: گروهی متشکل از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مردم روستای سطوه آمادگی دارند و در صورت نیاز به پزشک متخصص می‌توان از حضور آنان نیز بهره برد.
دکتر "احسان بینش" معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز اقدام دانشگاه علوم پزشکی سمنان را ارزشمند خواند و یادآور شد: این معاونت در زمان برگزاری اردو، در زمینه‌های مختلفی همچون در اختیار قرار دادن فضای فیزیکی و کلینیک سیار دندانپزشکی آماده همکاری است.
همچنین مقرر شد:تیم‌های تخصصی مستقر در منطقه نیازمندان واقعی را شناسایی کرده و خدمات را صرفا به آنان ارائه دهند.
در این نشست علاوه بر معاونان دو دانشگاه، مسئولان بسیج جامعه پزشکی و مدیران فرهنگی نیز حضور داشتند.
گفتنی است: اردوی جهادی ۱۰ روزه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود سوم تا یازدهم مرداد در روستا‌های طرود و سطوه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها