خبرهای داغ:

برگزاری همایش مبارزه با مواد مخدر در هندیجان

دبیر مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان از همکاری سپاه و بسیج ، نیروی انتظامی وقوه قضائیه و سایر عوامل امنیتی در پیشگیری و مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر در خوزستان تشکر کرد وگفت: در سال گذشته ۱۲/۵تن انواع مواد در خوزستان کشف شده که در هندیجان بیش از ۲تن کشفیات مواد مخدر بوده است.
کد خبر: ۹۱۵۴۳۸۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، همایش مبارزه با مواد مخدر در شهرستان هندیجان با دعوت از دبیر مبارزه با مواد مخدر خوزستان، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، فرماندار، جانشین ناحیه سپاه و جانشین انتظامی ، جمعی از مسئولان و پرسنل ادارات ، نهادها، ارگان ها و بسیجیان در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار شد.

حسین لامی زاده اظهار کرد : سپاه و بسیج به همراه دیگر نیروهای امنیتی از جمله انتظامی و ستاد های مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر کارهای خوبی انجام داده اند که در این راه شهدای والامقامی تقدیم شده است و همه ماها بایستی در مقابله با سوداگران مرگ قاچاق مواد مخدر مبارزه کنیم .

 

وی افزود : مقام معظم رهبری بارها فرمودند برای مبارزه با مواد مخدر به دنبال طرح های نو و پیشگیرانه باشید و با جدیدت برای آگاهی سازی جامعه از خطرات مواد مخدر اقدامات خوبی انجام بگیرد و خانواده ها توجه ویژه ایی در نوع رفتارها فرزندان خود داشته باشند خطر مواد مخدر با سهل انگاری در کمین بچه ها هست‌.

 

وی بابیان آمار مبتلایان به انواع مواد مخدر در جهان گفت: حدود ۲۷۵میلیون نفر پیر و جوان در دنیا دچار اعتیاد به انواع مواد مخدر هستند و الانه مواد مخدر از سنتی تبدیل به صنعتی شده که اگر آگاهی نباشد برای خانواده ها تشخیص مواد مخدر صنعتی سخت هست و باید با هوشیاری مواظب فرزندان بود .

 

دبیر مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان لامی زاده عنوان کرد: برای کنترل و پیشگیری از مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان سوداگران مرگ از نیروهای مخلص سپاه و بسیج در کنار انتظامی کمک و همکاری گرفته شده که جای تقدیر دارد و با تمام قوا در مقابل توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر ایستادگی خواهیم کرد.

وی بااشاره به انواع مواد مخدر در دنیا بیان کرد : حدود ۸۰۳نوع مواد مخدر روان گردان در دنیا هست که خوشبختانه بخش از آنها در کشور نیست و همچنین ۶۰درصد جرائم در استان خوزستان از جمله سرقت ، طلاق یا دیگر آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر در خانواده ها هست .

 

تدارک‌ استقبال از خدام رضوی در هندیجان 
 
همچنین باآغاز جشن های دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و فرارسیدن ولادت حضرت امام رضا(ع) ، مراسم  استقبال از خدام رضوی در هندیجان با تلاش جشن های مردمی زیر سایه خورشید وهمکاری ادارات ،انتظامی ، هیات های مذهبی ، ناحیه سپاه ، روحانیون وبزرگان عشایر و طوایف وقشرهای مختلف مردم برگزارخواهد شد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، سروان پاسدار سیدجمال الدین علوی زاده جانشین ناحیه سپاه هندیجان در حاشیه جلسه هماهنگی استقبال از خدام رضوی با حضور امام و معاون فرماندار و مسئولان محلی و مسئول زیر سایه خورشید و معاونت های ناحیه سپاه اظهار داشت: برای استقبال از خدام رضوی نیروهای  سپاه وبسیج پای کار و آماده همکاری هستند ‌.
 
 
وی افزود: خدمت به خدام رضوی در این دهه پر خیر و برکت کرامت و همزمانی با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)و حضرت امام رضا (ع) جای افتخار دارد که نصیب همه ماها شده است.
 
 
وی بابیان دعوت از بسیجیان و پرسنل پاسدار در مراسم استقبال گفت: همزمان با ورود خدام رضوی به هندیجان با اطلاع قبلی از تمام بسیجیان و پرسنل پاسدار در این برنامه معنوی و پر خیر و برکت دعوت می شوند و اینگونه برنامه های خوب برای معنویت بیشتر در محیط شهرستان مفید و تاثیرگذار است.
 
 
سروان پاسدار علوی زاده جانشین ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : هر خیر و برکتی که در زندگی داریم همگی بوجود ارادتمندی و پیروی از خاندان رسول الله (ص) است و بهترین الگوی مناسب راه وروش، عملی نمودن سیره رفتاری اهل بیت عصمت و طهارت (ع)است. 
 
 
وی بااشاره به تدارک استقبال از خدام رضوی بیان کرد : با جلسات متعدد جهت هماهنگی و باشکوه تر شدن مراسم استقبال و اجرای دیگر برنامه ها از جمله ادای احترام به مقام شهدا ، عیادت از بیماران و حضور در میان مردم شهری و روستایی هندیجان برای تبرک با تلاش خوب امام جمعه و زیر سایه خورشید انجام خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها