برگزاری جلسه هماهنگی هفته عفاف و حجاب سپاه شاهرود

جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۰۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته حجاب و عفاف با حضور فرماندهان حوزه‌ها و اقشار بسیج و معاونت‌های سپاه ناحیه شاهرود در سالن جلسات شهدای مدافع حرم این نهاد برگزار شد.
در این نشست معصومخه صفری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شاهرود و دبیر ستاد هفته بزرگداشت حجاب و عفاف با اشاره به برنامه‌های این هفته به تجمع و پیاده روی بزرگ خانوادگی در راستای صیانت از حجاب و عفاف در شاهرود اشاره کرد و افزود: این پیاده روی با حضور اقشار مختلف مردم روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده سپاه شاهرود نیز در این نشست با تاکید بر توجه به موضوع حجاب و عفاف در جامعه و تمرکز دشمن بر روی این موضوع گفت: این موضوع مقوله فرهنگی است و باید جدی گرفته شده و با برنامه‌های فرهنگی و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسل جوان جامعه را با این فرهنگ متعالی بیشتر آشنا و جاذبه‌های آن را بیان و در برابر تهدیدات نرم دشمنان مقابله اصولی داشته باشیم.
در این نشست شرکت کنندگان نظرات خود را در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها این هفته بویژه راهپیمایی حجاب و عفاف بیان کردند.
لازم به ذکر است هفته حجاب و عفاف از ۱۵ تا ۲۱ تیرماه با توجه به کشتار زنان در مسجد گوهرشاد توسط دژخیمان رضاخانی و قانون کشف حجاب نامگذاری و برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار