بسیجیان شهرستان رودان با کسب۳ مدال طلا قهرمان مسابقات دومیدانی کشور شدند و با استقبال مسئولان وارد شهرستان شدند.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۰۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، تیم چهار نفره دو و میدانی نوجوانان رودان که در مسابقات دو ومیدانی کشور موفق به کسب مدال طلا ماده چهار در صدمتر امدادی شده بودند مورد استقبال  فرمانده حوزه مقاومت امام جعفر صادق (ع)،معاون فرماندار، کارکنان اداره ورزش و جوانان، روسای هیئت های ورزشی و خانواده های ورزشکاران قرار گرفتند.

قهرمان بسیجی طاهاداوری ازپایگاه علی ابن ابیطالب(ع)،قهرمان بسیجی امیرحسین چمنی ازپایگاه بسیج شهید داوری سنگی وامیرحسین عبدالی پور ازپایگاه شهیدصابری حوزه امام جعغر صادق(ع) می باشند.

سروان پاسدار فضل الله قاسمی فرمانده حوزه مقاومت امام جعفر صادق (ع) در مصاحبه با خبرنگار رودان نیوز اظهار کرد: بسیج همواره و همیشه از ورزشکاران و کسانی که می خواهند در رشته های مختلف ورزشی پیشرفت، و برای شهر و منطقه خود مدال آفرینی کنندحمایت می کند.

فرمانده حوزه مقاومت امام جعفر صادق (ع) افزود: در روند تمرینات و آمادگی جسمانی قهرمانان برای اعزام به این دوره از مسابقات نهایت همکاری با ورزشکاران انجام شد.

کورش نیک طبع معاون سیاسی فرماندار رودان در این مراسم موفقیت ورزشکاران رودان را مایه شور، شعف و سربلندی جامعه ورزش و مردم شهرستان دانست.

وی آنها را الگوی نوجوانان و جوانان در کسب افتخار و موفقیت معرفی کرد و افزود: جامعه  برای مقابله حربه های دشمنان و آسیب های اجتماعی نیازمند به ورزشکارانی اینچنین پهلوان، قهرمان و افتخار آفرین دارد.

در حاشیه این استقبال معاون فرماندار از علیرضا جعفر نژاد دونده معلول رودانی دارند مدال برنز کشور نیز تجلیل کرد

ارسال نظرات