با شروع به کار کلینیک صنعت و آغاز فعالیت گروه های جهادی مهندسین صنعتی کلید خورد
مهندس شعاعی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی در خصوص توانایی بسیج در کمک به کشور در زمانهای بحرانی و جنگ توضیحاتی را بیان نموده و فرمودند که با توجه به شرایط کنونی که کشور دچار جنگ اقتصادی است همه ی متخصصان آن شرکت آمادگی دارند تا در کنار بسیج با تمام توان برای احیاء واحدهای راکد تلاش نمایند.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۲۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، جلسه شروع به کار گروه های جهادی بسیج مهندسین صنعت استان قم در کلینیک شرکت شهرکهای صنعتی واقع در شهرک شکوهیه با حضور مسئولین مربوطه برگزار گردید.

در این جلسه مهندس شعاعی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی در خصوص توانایی بسیج در کمک به کشور در زمانهای بحرانی و جنگ توضیحاتی را بیان نموده و فرمودند که با توجه به شرایط کنونی که کشور دچار جنگ اقتصادی است همه ی متخصصان آن شرکت آمادگی دارند تا در کنار بسیج با تمام توان برای احیاء واحدهای راکد تلاش نمایند.

وی اظهار داشت که کلینیک صنعتی که به صورت مشترک در شهرک شکوهیه از سال 98 کار خود را شروع کرده است باید در حوزه های زیر فعالیت موثری داشته باشد:

1- پایش و عارضه یابی مستمر واحدهای صنعتی

2- کمک به احیاء واحدهای راکد

3- ارائه مشاوره رایگان به واحدهای صنعتی در حوزهای بازرگانی، مالی، قوانین و فنی

4- راه اندازی واحد های تحقیق و توسعه در واحدهای صنعتی

در پایان این جلسه نیکوکلام مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان قم نیز بر موضوعات فوق تاکید نموده و گفت که این کلینیک باید فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در صنعت را پیگیری نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات