مسئول بسیج سازندگی امام حسین (ع) کرج در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع) کرج از فعالیت ۵ گروه جهادی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در مناطق سیل‌زده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۳۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار  محسن دانش کهن مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: با توجه به واقعه سیل که در ابتدای سال 98 اتفاق افتاد ، طبق دستور مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا ، تمامی نیروهای مسلح دست به کار شدند تا از آلام هموطنان بکاهند و در همین راستا سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با سیاست گذاری انجام شده که تحت عنوان ((جهاد همبستگی ملی)) نام گذاری و عملیاتی شد که هدف از اجرای آن ساخت ، مرمت و تجهیز منازل در استانهای سیل زده کشور می باشد.

۵ گروه جهادی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در مناطق سیل‌زده فعالیت می‌کنند

وی گفت : استان البرز بعنوان استان معین استان خوزستان می باشد در استان خوزستان  شهر ((ملا ثانی ))  بخشی به نام  (( باوی)) به سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج واگذار شد.

وی ادامه داد : در راستا انجام منویات مقام معظم رهبری وپیشبرد این طرح  بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع) کرج به همراه گروه های جهادی  وارد عمل شدند، منازل شناسایی شد وکار هایی انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع)  با بیان اینکه بحث فنوادسیون و آرماتوربندی خانه ها در مناطق سیل زده شروع شده است اظهار داشت : گروههای جهادی سخت مشغول فعالیت می باشند  و به نوبت به منطقه اعزام می شوند و این کار ادامه خواهد داشت تا انشاء الله منازل ساخته شود و تحویل صاحبان آنها بشود.

وی افزود : تعداد 9 خانه به متراژ 83 متر زیر بنا و درمجموع 100 متر مساحت  بر اساس نقشه ای که بنیاد مسکن خوزستان به ما ارائه داده است ساخته خواهند شد.

 پاسدار دانش کهن با بیان اینکه گروههای جهادی بسته به زمان فعالیت مدام در حال جا به جایی هستند افزود : ۵ گروه جهادی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در مناطق سیل‌زده فعالیت می‌کنند

وی گفت : با توجه به اینکه کار طولانی مدت و طاقت فرسا می باشد و ممکن است گروههای جهادی خسته شوند گروه های جایگزین را به منطقه اعزام میکنیم و هر گروه جهادی تحت نظارت وهدایت بازرس مقیم در منطقه، ادامه ماموریت را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه بافت منطقه روستایی می باشد و مردم منطقه دامدار می باشند ، تصریح کرد : در کنار گروه های جهادی عمرانی دو گروه جهادی پزشکی دارم که یکی از گروههای جهادی دامپزشکی ناحیه امام حسین (ع)  با تعاملی که با دانشگاه  نظام پزشکی تهران نموده است،توانسته اند وتامین اعتبار کنندو مبلغ 150 میلیون دارو برای احشام روستائیان تهیه نموده اند که همراه با خدمات دامپزشکی در اختیار روستائیان قرار خواهد گرفت.

وی افزود : گروههای پزشکی  جهادی از  حوزه 122 حضرت خدیجه (س) اعلام آمادگی نموده است جهت ارائه خدمات درمانی وبهداشتی به مردم شریف روستایی که درآ ینده نزدیک  به منطقه اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع) کرج در پایان خاطر نشان کرد :اعضای تشکیل دهنده گروه های جهادی داوطلبانه می باشد و از اعضاء بسیجی ومردمی متشکل می گردد و هیچ محدویت در جذب گروههای جهادی مردمی وجود ندارد.

ارسال نظرات