مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: امروز زنان ما باعفت و حجاب خود در صف اول مبارزه با دشمنان و پاسداری از خون شهدا قرار دارند.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۵۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام و انقلاب باورهای دینی ما را که شهدا برای حفظ آن جان‌فشانی کردند مورد هدف قرار داده است گفت: اهداف شهدا حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و پاسداری از دین خدا بود که با تمام از آن دفاع کرده و از خون خود گذشتند.

وی در ادامه یکی از مهم‌ترین ارزش‌های نظام اسلامی را حفظ عفاف و حجاب دانست و گفت: حجاب و عفاف مورد تأکید شهدا است، حفظ عفاف و حجاب در جامعه پیمودن راه شهدا در قبال حفظ ارزش‌های نظام اسلامی است.

رستمیان افزود: امروز زنان ما باعفت و حجاب خود در صف اول مبارزه با دشمنان و پاسداری از خون شهدا قرار دارند، حجاب و عفت زنان به‌مانند خون شهدا برای دشمن کوبنده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش‌هاست و برای صیانت از این ارزش‌ها نیز باید مجاهدت کرد در هفته عفاف و حجاب باید تلاش کرد تا بابیان کارکردهای فرهنگی حجاب جامعه را به مسیر رشد و تعالی هدایت کرده تا شهدا از ما راضی باشند.

ارسال نظرات