جانشین حوزه مقاومت بسیج ۳۱۴ حضرت سکینه (س) در گفتگو با «بسیج»؛
جانشین حوزه مقاومت بسیج ۳۱۴ حضرت سکینه (س) از برگزاری ۱۰عنوان برنامه هفته عفاف و حجاب در پایگاه های بسیج خواهران حوزه شهرستان فردیس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۷۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، خواهردریکوندی جانشین حوزه مقاومت بسیج ۳۱۴ حضرت سکینه (س) ضمن بزرگداشت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : در این هفته بیش از ۱۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه اجرا می شود که برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف ، نصب بنر و پارچه در پایگاه ها ، برگزاری کارگاه در پایگاه ها ، برگزاری مسابقات با موضوع حجاب ، برگزاری پیاده روی، برگزاری مسابقات ورزشی و تهیه بسته های فرهنگی از آن جمله است.

وی افزود : برگزاری گردهمایی بزرگ بانوان با موضوع عفاف و حجاب،برگزاری دو نشست روشنگری با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری جلسات امر به معروف در باب حجاب ، برگزاری جلسه شورای امر به معروف حوزه و پایگاه ها از دیگر برنامه های برگزار شده در این هفته در سطح پایگاه های بسیج خواهدبود.

وي همچنین با اشاره به توطئه استكبار جهاني براي كمرنگ كردن ارزش‌ها در قالب تهاجم فرهنگي، گفت: هنر بسيج مقابله با برنامه‌هاي ضد فرهنگي دشمن است.

 جانشین حوزه مقاومت بسیج ۳۱۴ حضرت سکینه (س) در پایان خاطر نشان کرد : اگر امروز در زمينه ترويج عفاف و حجاب و مكارم اخلاقي در شهرستان تلاش نكنيم، چند سال آينده آسيب هاي اجتماعي بيشتري را خواهيم داشت.

ارسال نظرات