خبرهای داغ:
برگزار شد:

گرامیداشت روز قلم در حوزه هنری

به مناسبت «روز قلم» از چهارده داستان نویس و شاعر؛ کودک، نوجوان و جوان در حوزه هنری قزوین تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۷۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ سعید عاشقی- مسوول کارگاه نقد شعر- نامگذاری روز قلم را نشان از اهمیت نویسندگی برشمرده گفت: در این روز معمولا صاحبان آثار و پیشکسوتان مورد تکریم قرار می گیرند و این در حالی است که نسل آینده ساز، کودکان و نوجوانان فعال در عرصه های هنری ما باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند، آنها باید دیده شوند تا انگیزه برای کار پیدا کنند.

این منتقد ادبی افزود: کارگاه های شعر، داستان و فیلمنامه نویسی حوزه هنری با هدف جوان گرایی، فرصتی فراهم ساخته تا علاوه بر کشف و پرورش این استعدادها آثار نوقلمان را در معرض نگاه مخاطبان قرار دهد.

وی یادآور شد: تکریم از نوقلمان در نشست های مختلف گویای جهت گیری کارگاه نقد شعر و نویسندگی است و در آینده نیز این مسیر تداوم خواهد یافت.

در این برنامه جمعی از شاعران و نویسندگان جوان و نوجوان آثار خود را قرائت کردند و در ادامه از هنرمندان نو قلم شامل: جلال کامیاب فر، انسیه بیعون، فاطمه رضوی، علی نوری، دانیال رجبی، پوریا مشاطان، مریم پیروی، زهره طاهر، علیرضا معتمدی، جمشید زرشکی، محمد صالحی(ترانه سرا)، شیوا صادقی و فرهنگ نظری دوست(نویسنده)، امید وحیدی(فیلمنامه نویس) با اهدای هدیه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: هفدهم تیرماه بعنوان «روز قلم» نامگذاری شده است.

1010/د210/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها