نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد:

شهدای انقلاب اسلامی الگوهای برتر برای نسل جوان/برگزاری کنگره شهدای در راستای ادای دین ملت به شهدا است

امام جمعه اراک گفت: شهدا مصداق بارز و عینی ولایت پذیری و اطاعت محض از ولی فقیه هستند و این باید برای جوانان الگو باشد.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۸۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نشست هم اندیشی برگزاری اجلاسیه شهدای گمنام کنگره نقش امام راحل در راهبری جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به مظلومیت شهدای گمنام گفت: ادای دین شهدای گمنان در کنگره شهدای استان از مهمترین وظایف است چراکه این عزیزان به دلیل نداشتن هویت از مظلوم ترین شهدا هستند.

امام جمعه اراک بازشناسی فرهنگ ایثار و شهادت را در گرو تبیین راه و سیره شهدا دانست و افزود: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با فداکاری ها و جانفشانی هایی که از خود نشان دادند توانستند فرهنگ جهاد و از خودگذشتگی را در جامعه دوباره احیا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران راه خود را از فرهنگ عاشورا دارد بیان کرد: فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان ملت ایران برگرفته از راه شهدای کربلا است و همین عامل باعث شد تا ملت بتوانند در برابر مستکبران عالم پیروز شوند و نگذارند ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی با تأکید بر اینکه شهدا برای انقلاب اسلامی اقتدار و امنیت به ارمغان آورده اند گفت: برگزاری اجلاسیه ها و نهایت کنگره شهدا نوعی ادای دین ما به شهدا را می رساند که باید مورد توجه باشد و این برنامه ها باید به بهترین شکل ممکن برگزار شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به وظیفه نسل جوان در برابر توطئه های دشمنان عنوان کرد: امروز وظیفه نسل جوان در جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان بسیار سنگین است و مهمترین سلاحی که امروز می تواند دشمن را از پای در بیارود تقوا و مقاومت برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

آیت الله دری نجف آبادی شهدا را مصداق بارز و عینی ولایت پذیری و اطاعت محض از ولی فقیه دانست و تصریح کرد: شهدا الگوهای برتر نسل جوان هستند و تبعیت آنها از ولایت فقیه باید برای جوانان سرمشق مهمی باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار