کاروان خدام حرم رضوی وارد بهاباد شد

کاروان خدام حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت وارد شهرستان بهاباد شدند و مورد استقبال گرم و صمیمی و با شکوه مردم ولایت مدار ومسئولان بهاباد قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۳۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، خدام حرم رضوی در حالی که پرچم متبرک آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را حمل کردند در میدان امام حسین (ع) بهاباد مورد استقبا ل. اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفتند.
مشتاقان و دلدادگانِ امامت و ولایت با شور و شعف، از خادمین حرم رضوی استقبال کردند که نوای «رضا؛ رضا» را سر می‌دادند و با اهدای گل از خا د. مان حرم مطهر آن امام، عشق و ارادت خود به اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت امام رضا (ع) را به منصه ظهور رسا ند ند.
در ادامه، کاروان خادمین با گرداندن پرچم سبز گنبد امام رضا (علیه السلام)، مردم را به زیارت معنوی و عا شقانه امام مهربانی‌ها دعوت کردند و اراد تمندان اهل بیت (ع) به امام هشتم شیعیان جهان سلام کردند.
جای سوزن انداختن نیست نور اینجا حکم فرما یی می‌کند با ردای عشق. عشق به امام مهربانی‌ها، امام خوبی‌ها. امام رضا (ع). پرچم سبز حرم رضوی در دست خادمان اینجا دلبری می‌کند از همه عاشقان. قبل از آن سفری طولانی داشته از جا‌های دور و نزدیک، اما مقصدش مشهد الرضا (ع) است و چه خوش سعادت‌اند مردم بهاباد امروز که این پرچم مهمان شهرشان است.
یکی از خواسته‌هایش می‌گوید یکی از گرفتاری‌هایش، اما چشم‌ها همه به‌سوی پرچم سبز رضوی است، اشک بر صورت‌ها جا خوش کرده آن‌هم اشک شوق که مدت‌ها از گونه پاک نمی‌شود دل‌ها اینجا جلا می‌گیرد با یادش، با نامش، با رضا گفتن‌ها، گویی موجی در فضا پراکنده است.
همزمان با دهه کرامت جشن‌های زیر سایه خورشید در ۲۵۰ شهر از ۳۱ استان کشور و در ۵۰ شهر از ۲۲ کشور جهان توسط کاروان‌های رضوی آغاز شده است.
جشن زیر سایه خورشید در روستای بنستان، جشن زیرسایه خورشید دربهاباد، عیادت از بیماران بیمارستان حکیم بهابادی، دیداربا خانواده شهدا، سرکشی ودیدار با سالمندا ن.، دیدار با امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی عیادت از بیماران از برنامه‌های سفر خدام رضوی به شهرستان بهاباد میباشد.

انتهای پیام /د
ارسال نظرات