اشتغال، اصلی ترین گلایه گچسارانی ها در دیدار با فرمانده

فرمانده سپاه فتح گفت : نزدیک به120نفر از مردم عزیز شهرستان گچساران را ملاقات کردیم که به نوعی حدود 80درصد از درخواست ها و مشکلات مردم این شهرستان در بحث اشتغال بود.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۵۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یاسوج سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اهداف برنامه دیدار‌های عمومی با مردم در شهرستان‌های استان، گفت:با توجه به بُعد مسافت شهرستان‌ها تا مرکز استان، حجم بالای مراجعات مردمی و نیز ماموریت‌های مختلفی که در این زمینه وجود دارد؛ طبیعتا کمتر می‌توانیم در خدمت مردم در مرکز استان باشیم.
وی افزود:کهگیلویه و بویراحمد استانی با مردمانی محروم است و با توجه به هزینه‌های بالای رفت و آمد‌ها به مرکز استان و دیگر مسائل مرتبط با این موضوع؛ تدبیری اتخاذ شد که با جمعی از همکاران در حوزه‌های خدمات رسانی در شهرستان هاخدمت شهروندان عزیز باشیم و از نزدیک با مردم دیداری چهره به چهره داشته باشیم.
خرم دل تصریح کرد:گچساران اولین شهرستان در این زمینه است که امروز نزدیک به ۱۲۰ نفر از مردم عزیز این شهرستان را ملاقات کردیم، که حتی بخشی هم از مناطق اطراف بودند که درحوزه‌های نیروی انسانی، اشتغال، ایثارگران، مشمولین و دیگر موارد گلایه ها، درخواست‌ها و حرف‌هایی داشتند.
وی تصریح کرد: برنامه هم این است که این موارد جمع بندی شوند و به یک نتیجه مطلوبی برسیم، برخی‌ها احساس می‌کنند که پارتی ندارند و گاهی هم افرادی در حوزه‌هایی تخصص دارند و معتقدند که مورد ظلم قرار گرفته اند که در این راستا با اداره کار، شرکت نفت و گاز، نمایندگان مجلس، قرارگاه خاتم (ص) و دیگر نهاد‌های مربوطه جلساتی برگزار خواهیم کرد که امیدوارم مشکلات عزیزان مرتفع شود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:به نوعی می‌توان گفت: حدود ۸۰ درصد از درخواست‌ها و مشکلات مردم این شهرستان در بحث اشتغال بود، به هرحال سعی داریم که حداقل هر ماه یکبار با مردم یک شهرستان دیدار مردمی داشته باشیم
ارسال نظرات
آخرین اخبار