ناسالم بودن مراکز تفریحی یکی از معضلات امروز جامعه است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ناسالم بودن مراکز تفریحی یکی از معضلات امروز جامعه است.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۶۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ علی حسین پازدار امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: ترویج رفتارهای هنجار شکنانه در محیط های عمومی مخصوصاً در مراکز تفریحی و گردشگری، یکی از مصادیق تهاجم فرهنگی است و دستگاه های مسئول باید با همفکری و تعامل، به این موضوع هارسیدگی کنند.

وی  با اشاره به اینکه کاهش معضلات سطح جامعه، ایجاد فضای امن و آرام در مراکز تفریحی و گردشگری، فعال کردن گروه های مردمی برای حضور سالم در مراکز تفریحی با رویکرد گردشگری تعالی بخش، تامین امنیت پایدار در سطح معابر عمومی و تفرجگاه ها از مسائلی است که باید دنبال شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه ناسالم بودن مراکز تفریحی یکی از معضلات امروز جامعه است، افزود: رفع مسائلی همچون رشد بی بند و باری در تفرجگاه ها، حرمت شکنی برخی مسافران و گردشگرانی که وارد استان می شوند، تیراندازی های منجر به رعب و وحشت در نزاع ها و عروسی ها باید از سوی دستگاه های فرهنگی و انتظامی استان پیگیری شود.

سرهنگ پازدار وضعیت نا به سامان قهوه خانه ها، کشف حجاب موردی در برخی خودروها، عدم رعایت حجاب و پوشش اسلامی و موازین شرعی در مراکز تفریحی را از معضلات جامعه دانست.

ارسال نظرات