معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده و تمهیدات اندیشیده شده یادواره شهدای مدافع حرم استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۸۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در اردبیل اظهار داشت: به عنوان یکی از محوری‌ترین برنامه‌های دهه کرامت طبق هماهنگی‌های به عمل آمده و تمهیدات اندیشیده شده یادواره شهدای مدافع حرم استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: محوریت برگزاری این یادواره شهدا سه مدافع حرم شهید هاشم دهقانی، علی آقایی و علی سیفی است که برنامه‌های لازم در راستای برگزاری باشکوه این مراسم به عمل آمده است و درصدد هستیم این برنامه‌ها به صورت باشکوه و منظم در سطح استان برگزار شود تا خروجی مورد انتظار خود را به دست آوریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سخنرانان و مداحان این مراسم حجت‌الاسلام میرعباسزاده، حسین عینی‌فرد و محمدباقر منصوری خواهد بود و این مراسم معنوی و ارزشمند امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه هیئت‌النور اردبیل واقع در میدان مادر، پشت اداره برق و طبقه زیرین مسجد امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

عبدی با دعوت از عموم مردم و به ویژه نسل جوان برای حضور در این مراسم بیان کرد: این مراسم معنوی با همکاری پایگاه مقاومت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:  اهمیت و توجه به راه و اهداف شهدای والامقام برای ما یک اولویت اساسی و مهم است که در این زمینه باید با تاسی به سفارش و وصیت شهدای معزز به اهداف و رسالت خود جامه عمل بپوشانیم.

وی از لزوم آگاهی و حساسیت در این زمینه برای مقابله با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خبر داد و بیان کرد: نباید لحظه‌ای از حریم ارزشی و معنوی خود دور شویم چرا که عدم توجه به این مهم ما را از عهد و پیمانمان با شهدا دور خواهد کرد و این به هیچ وجه به نفع کشورمان و خودمان نخواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برگزاری برنامه‌ها با محوریت تبیین و گفتمان‌سازی راه و اهداف شهدای والامقام یک اولویت اساسی است و در این زمینه اهمیت به این برنامه‌ها اولویت اساسی بوده و درصدد هستیم اجرای این برنامه‌ها را در استان بیش از پیش توسعه بخشیم.

عبدی از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بانوان در پارک بانوان به مناسبت هفته حجاب و عفاف خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌هایی که به مناسبت این ایام در نظر گرفته شده می‌توان به رونمایی از نشان عفاف و حجاب در پارک معلم اردبیل اشاره کرد که تمهیدات لازم در این زمینه نیز انجام یافته است.

وی بیان کرد: اصل حجاب و عفاف مختص بانوان در جامعه نیست و به عنوان یک اصل اساسی و مهم باید به آن پرداخته شود و اعتبارات مناسبی نیز باید به این حوزه اختصاص داده شود که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی و مهم بوده و می‌تواند در جامعه تاثیرگذاری مناسبی به دنبال داشته باشد.
ارسال نظرات