راوی دفاع مقدس بابیان اینکه هر شخصی که به فکر مذاکره و سازش باشد بسیار ضعیف و خائن است، گفت: سپاه هفته پیش پهپاد آمریکایی را زدند و به آمریکا ثابت کردند که اگر تجاوزی صورت بگیرد قطعاً پاسخ کوبنده‌ای می‌دهند و به دنیا ثابت کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۸۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمود رعیت نژاد شب گذشته در یادواره شهدای روستای میرآباد از توابع شهرستان خلیل‌آباد که در آستان مقدس امام زاده سید حسن (ع) روستای میرآباد برگزار شد، اظهار داشت: اگر تا به امروز به برخی از کشور‌ها ابر قدرت می‌گفتیم باید این را از ذهن پاک کنیم و به جای آن ابر نکبت صدا بزنیم.

وی بابیان اینکه ابرقدرتی، ابرنکبت‌ها دیگر تمام شد، خاطرنشان کرد: چهل سال پیش این ابر نکبت‌ها از آن جایی که می‌دانستند که چه خورشیدی قرار است از مشرق زمین طلوع کنند به هزار مکر و دسیسه متوسل شدند و یک آدم مغرور و جاهل مثل صدام بر آن واداشتند که جلوی طلوع خورشید حقیقت را در مشرق زمین بگیرند.

نویسنده کتاب از مشهد تا کاخ صدام، با تاکید بر اینکه خورشید آن زمان که بر عزم و اراده الهی باشد طلوع می‌کند، تصریح کرد: فرعون و هامان دو ابر نکبت بنیان گذاران نظام استکباری و سنت استعماری و ادعای کذب خدایی در جامعه بشری بودند و امروز با دنباله و پیروان همان فرعون و هامان دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی همچنین ادامه داد: سال ۶۶ ناو هواپیمابر آمریکا به منطقه خلیج فارس راهی شد زمانی که صحبت این بود که ناو هواپیمابر قرار است از جای خود حرکت کند یک عده‌ای در داخل کشور خواب شب خود را از دست می‌دادند و دستپاچه می‌شدند.

رعیت نژاد با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) قریب به چهل سال پیش در نشست با برخی از سران ارشد آن زمان امر کردند که ناو هواپیمابر آمریکا بزنید، ولی یکی از آن‌هایی که خود را بالاتر از امام می‌دانست می‌گفت: نزنید، اذعان کرد: چهل سال است به مردم القا می‌کنند که دشمن در راه است این کار انجام ندهید که جنگ می‌شود، برجام، ۲۰۳۰، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون دفاع حقوق از زن و.. را قبول کنید که جنگ می‌شود.

وی بابیان اینکه مطمئناً باشید جنگ نمی‌شود و دشمن تجربه جنگ هشت ساله را فراموش نخواهد کرد، افزود: تاریخ مصرف طرفداران آمریکا در داخل کشور تمام شده است و امروز در کشور هیچ کس نیست که مقاومت را تنها سربلندی و نجات نداند.

این یادگار دفاع مقدس در ادامه عنوان کرد: سپاه هفته پیش پهپاد آمریکایی را زدند و به آمریکا ثابت کردند که اگر تجاوزی صورت بگیرد قطعاً پاسخ کوبنده‌ای می‌دهند و به دنیا ثابت کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی بابیان اینکه اینکه برخی می‌گویند عملیات کربلای ۴ و ۵ بی ثمر بود نمی‌فهمند و حقایق جنگ را نفهمیدند، تشریح کرد: آن حمله‌های چند ده هزار نفر صدام را عاجز کرد و صدام مجبور شد قریب به ۳۰ روز از عراق فرار کند و به اردن پناه ببرد و حال برخی در داخل کشور بعد از چهل سال عملیات کربلای ۴ را نقد می‌کنند؛ به برکت خون غواصان مظلومی که در اروند به شهادت رسیدند خداوند در افکار صدام تغییر ایجاد کرد.

رعیت نژاد با تاکید بر اینکه هر شخصی که به فکر مذاکره و سازش باشد بسیار ضعیف و خائن است، خاطرنشان کرد: هزینه سازش به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت و فایده مقاومت بیشتر از فایده سازش است.

گفتنی است روستای میرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان خلیل‌آباد ۱۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها