فرمانده حوزه شهید بهشتی ناحیه تفرش گفت: گروه های جهادی و مردمی نقشی بسیار مهم برای کمک کردن به آلام و دردهای روحی و جسمی هموطنان داشته اند.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۰۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸

سرگرد پاسدار هاشمی فرمانده حوزه شهید بهشتی تفرش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در تفرش گفت: بعد از اینکه در ابتدا سال جدید تعدادی از هموطنان عزیز در نقاط مختلف کشور به واسطه سیل دچار خسارت شد، گروه های جهادی و مردمی نقشی بسیار مهم برای کمک کردن به آلام و درد های روحی و جسمی هموطنان در این مدت بودند.

سرگرد پاسدار هاشمی ضمن اشاره به فعالیت گروه های جهادی تفرش افزود: بسیجیان عزیز در پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهر تفرش با محوریت حوزه شهید بهشتی (ره) در مساجد و پایگاه ها ، امامزادگان و ... اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی کرده و بلافاصله به مناطق سیل زده ارسال کردند.

وی ادامه داد: باتوجه به خسارت های وارده به منازل مسکونی تعدادی از روستاهای شهرستان تفرش، ارزیابی ها برای بازسازی این واحد ها در دست اقدام است.

فرمانده حوزه شهید بهشتی با تاکید به طرح همبستگی ملی گفت: طرح همبستگی ملی برای ساختن این منازل با عنوان هر مسجد یک منزل در دستور کار قرار دارد و بسیجیان آمادگی لازم برای حضور در اردو های جهادی و نقش آفرینی در این عرصه را دارند و کمک های مردمی به همراه تسهیلات بانکی و وام های بلاعوض از سوی نهاد های حمایتی از طریق مساجد به عنوان پایگاه های فرهنگی اجتماعی مذهبی ان شا الله محقق خواهد شد.

ارسال نظرات