یاده روی ،گردهمایی و نشست فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود،فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود و پایگاه خدیجه کبری شهرستان گرمسار به مناسبت هفته عفاف و حجاب
کد خبر: ۹۱۵۴۶۳۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،به مناسبت هفته حجاب و عفاف، گردهمایی و نشست و پیاده روی فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه برگزار شد. در این نشست که با هدف برگزاری برنامه های اثرگذار و هدفمند در رابطه با موضوع حجاب و عفاف و این هفته برگزار شد در این خصوص بحث و تبادل نظر شد. نفیسه سبحانی فرمانده حوزه در این نسبت با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) و با تقدیر و تشکر از فعالیت های فرماندهان پایگاه های بسیج در راستای تحقق اهداف بسیج و طرح های اعتلای بسیج با اشاره به هفته حجاب و عفاف و اهمیت این موضوع در برهه کنونی اظهار کرد: متاسفانه دشمن در جنگ نابرابر نرم خود توانسته در بحث حجاب و عفاف اثرگذار باشد و با ترویج فرهنگ بی بند باری و بی حیایی تلاش دارد تا بدحجابی و بی حجابی را در جامعه ترویج نماید. وی با تاکید بر اینکه باید با فرهنگ سازی و ترویج این مهم در جامعه در برابر توطئه دشمنان ایستادگی نماییم افزود: برنامه ریزی هدفمند و اجرای برنامه های اثرگذار در این حوزه نیاز امروز جامعه است و باید تلاش کنیم در این راستا با برنامه های بلند مدت بتوانیم این فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را قوام بخشیم و توطئه دشمنان را ناکام کنیم.

معصومه صفری مسئول بسیج جامعه زنان و فرمانده حوزه بسیج فاطمه الزهرا (س) در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب در جامعه و تمرکز دشمن روی این موضوع برای رسیدن به اهداف شوم خود بر توجه به فرهنگ سازی این موضوع در جامعه تاکید کرد از فرماندهان پایگاه ها خواست در این راستا برنامه های اثرگذار و بلندمدت طراحی و اجرا نمایند و به محلات سرزمینی و پیرامونی خود نیز توجه کنند. در این نشست فرمانده پایگاه ها به ارائه نظرات و دیدگاه های خود در مورد برنامه های حجاب و عفاف پرداختند و برنامه‌هایی نیز برای اجرا در سطح پایگاه ها تصویب شد.

بانوان بسیجی پایگاه خدیجه کبری شهرستان گرمسار در حرکتی خودجوش از هیئت ثارالله تا پارک بیسکوران پیاده روی کردند. این پیاده روی با حضور جمعی از بانوان محجبه با هدف نمایش حجاب اسلامی در عموم مردم برگزار شد. گفتنی است بانوان در انتهای مسیر پیاده روی نشست صمیمانه با محوریت بررسی عفاف و حجاب در جامعه امروزی داشتند و در این خصوص با یکدیگر تبادل نظر داشتند.

ارسال نظرات