بسیج مساجد
در دفتر نمایندگی ولی فقیه وامام جمعه استان کرمانشاه برگزار گردید
به همت معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و با حضور اعضای قرارگاه مسجد محوری ، فرماندهان نواحی استان، امامان جمعه شهرستانهای استان ، ادارات ونهادهای مرتبط بامسجد جلسه ای تحت عنوان طرح جهاد همبستگی ملی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۳۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،آیت الله مصطفی علما صبح امروز دوشنبه در جلسه «جهاد همبستگی ملی» اظهار داشت: در بحث سیل و زلزله هیچگاه دولت به تنهایی نمی‌تواند بحث بازسازی را انجام دهد.

وی افزود: جهت بازسازی مناطق سیل زده و زلزله زده باید همه مردم با اتحاد ملی دست به دست هم دهند تا کارها به نحو احسن پیش برود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به نقش سپاه و پیش قدمی سپاه در راستای بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از حوادث طبیعی اشاره کرد و بیان داشت: جهاد همبستگی ملی با مرجعیت سپاه یکی از طرح‌های بسیار خوب است و مردم از اینکه سپاه این طرح را اجرایی می‌کند آرامش خاطر دارند.

وی خدمت رسانی به مردم را یکی از اولویت های مهم بیان کرد و گفت: کمک به مردم از اهمیت بالایی برخوردار است چنانچه امام (ره) در وصایای خود فرمود خدمت به مردم بالاترین مستحبات است و بیشترین ثواب را دارد.

آیت الله علما از ائمه جماعات مساجد درخواست کرد تا جهت دعوت مردم به طرح همبستگی ملی نهایت تلاش خود را به کار بگیرند.

وی تصریح کرد: البته روحانیت در امر بازسازی همیشه پا به کار بوده و هستند و با تحمل سختی‌ها و مشقات فراوان در حوادث مختلف در کنار مردم بوده و فعالیت چشمگیری داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: روحانیت از قبل از انقلاب تا امروز همیشه خادم مردم بوده‌اند و کمک به مردم را سیره خود می‌دانند.

وی در پایان بار دیگر بر همبستگی مردم در امر بازسازی مناطق سیل زده تاکید کرد و گفت: اگر در این راه قدم بردارید در اصل به خود خدمت کرده‌اید.

ارسال نظرات