خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو با اشاره به اهمیت ترویج عفاف و حجاب در جامعه، دفاع از حریم خانواده و جایگاه عفاف و حجاب را برعهده همه آحاد جامعه دانست.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۶۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

سعید رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با تاکید بر اهمیت حفظ ارزش های اسلامی در شرایط تهاجم فرهنگی، افزود: ما اعتقاد داریم حجاب نماد زن مسلمان است و چادر نماد اتم و اکمل حجاب اسلامی است و به عبارت دیگر حجاب نماد غیرت و شرف ماست و زنان، دختران و مادران ما حافظ و نگهبان این پرچم عزت و پاکدامنی هستند.

وی افزود: دشمنان امروز برای بی عفت کردن جامعه و بانوان، دائما در حال توطئه و خدعه هستند و با شیوه های گوناگون می خواهند عفت و حیا را در جامعه اسلامی از بین ببرند چراکه در این صورت می توانند به اهداف بعدی خود دست پیدا کنند.

رشیدی با اشاره به سفارش و وصیت شهدا خطاب به بانوان افزود: در اکثر قریب به اتفاق وصیت نامه های شهدا یکی از نکاتی که به آن سفارش شده موضوع حجاب است و برایند تمامی آن وصیت نامه های مقدس این جمله معروف است که؛ «خواهرم سیاهی چادر تو از سرخی خون من رنگین تر است» به عبارتی با حفظ حجاب می توان بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی و آن ها را ناامید کرد.

وی ادامه داد: درهمین راستا همایش عفاف و حجاب و اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده روز پنج شنبه 20 تیر از ساعت 19 در میدان جانبازان شهر سهند برگزار خواهد شد و از همه علاقه مندان به حفظ حریم خانواده و دلسوزان به نظام، ارزش ها و آرمان های شهدا دعوت می کنیم تا در این همایش شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها