خبرهای داغ:
فرمانده  ناحیه  مقاومت بسیج  فلاورجان مطرح کرد:

نخبگان بسیجی بسترساز حرکت تمدن اسلامی هستند

فرمانده  ناحیه  مقاومت بسیج  فلاورجان گفت: حضور شما نخبگان بسیجی در بدنه بسیج با روحیه جهادی و انقلابی بستر ساز حرکت به سمت تمدن اسلامی است .
کد خبر: ۹۱۵۴۶۶۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، جلسه  هیئت  اندیشه  ورز با حضور نخبگان بسیج در حوزه شهید بهشتی فلاورجان برگزار  شد. در این جلسه  سرهنگ پاسدار علی فتحیان فرمانده  ناحیه  مقاومت بسیج  فلاورجان با بیان جمله ای از حضرت  امام  خمینی (ره) اظهار داشت: امید دارم که شما نخبگان ملت و متعهدان  اسلام عزیز موفق  باشید که  انقلاب بزرگ اسلامی ر ا تا منتهای مقصد که  حکومت  الله بر جمیع شئون کشور است  ادامه  دهید .

فتحیان در ادامه اذعان داشت: حضور شما نخبگان بسیجی  با  روحیه  جهادی و انقلابی بستر ساز حرکت به  سمت تمدن  اسلامی است و تشکیل قرارگاه  و می‌توان ارائه  طرح‌های علمی و ابتکار در بسیج  را  نیاز و ضرورت فضای امروز دانست . 

وی خاطر نشان کرد: راز موفقیت مردان بزرگ را باید در رفتار آنها جستجو کرد، فکر و اندیشه، دانش و بینش، عبادت و بندگی، ایمان و یقین، مشورت  و هدفمندی، اراده و پشتکار،  همت وکوشش، نظم و برنامه‌ریزی، بهره‌گیری از وقت  و  آگاهی به  زمان،  همنشینی با نیکان  و تجربه  آموزی از آنان ، مخالفت با نفس و وسوسه های شیطانی ، صبر و استقامت ، خود شناسی و تقوا ، عمل صالح و خالصانه ،  بصیرت و ولایتمداری گوشه ای از  ویژگی‌های مردان بزرگ خدا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار