مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس با بیان اینکه مبنای سبک زندگی اسلامی داشتن حجاب و عفاف است اظهار داشت : برخی با تبلیغ سبک زندگی غربی به دنبال برنامه ریزی فرهنگی برای مقابله با حجاب هستند.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۹۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با خبرگزاری بسیج داشتن حجاب و عفاف را مبنای سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و گفت: سلامت جامعه با عفت فکر، عفت رفتار و عفت گفتار تضمین می شود و البته افراط و تفریط در این باب نیز همچون دیگر شئونات، مضموم بوده و باید این مشکل به صورت ریشه ای حل شود.

مبنای سبک زندگی اسلامی داشتن حجاب و عفاف است

رجبی با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در قضیه حجاب، تاکید کرد: با ترک امر به معروف و نهی از منکر ضربه مهلکی بر پیکر جامعه اسلامی وارد می شود.

وی اظهار داشت : فرهنگ سازی و ایجاد سبک زندگی اسلامی در مسئله عفاف و حجاب نیازمند همکاری عمومی است و رسانه ها باید در این زمینه ورود کنند.

این مقام مسئول با بیان این که حجاب و عفاف یکی از واجبات دین اسلام است افزود: همانطور که حجاب و عفاف مخصوص خانم ها است مردان نیزموظف به رعایت حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر می باشند.

حجت الاسلام رجبی رعایت حجاب را برای بانوان مهم دانست و تاکید کرد: از انجا که زنان با ویژگی های خاص خودشان و لطافت خاصی که در دختران و زنان وجود دارد با رعایت حجاب و عفت، خودشان را از معرض دید نامحرمان که باعث بروز تحریک هایی که ممکن است در جامعه شود جلو گیری کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس در پایان خاطرنشان کرد: دشمن برای براندازی این امتی که مقاومت و پایدار است با رواج بی بند وباری و ترویج آن روی مسئله حجاب بسیار کار کرده اند و فلاش دشمن زوم شده روی خانوادهامخصوصا خانم های خانه قرار داده است.

ارسال نظرات