خبرهای داغ:
به مناسبت دهه کرامت، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) طارم سفلی، فرمانده پایگاه بسیج روستای نیارک و هیئت همراه از خانواده شهیدان سیدرضا موسوی، یوسف جعفری و محمود جلوخانی نیارکی در روستای نیارک طارم دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۹۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت دهه کرامت، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) طارم سفلی، فرمانده پایگاه بسیج روستای نیارک و هیئت همراه از خانواده شهیدان سیدرضا موسوی، یوسف جعفری و محمود جلوخانی نیارکی در روستای نیارک طارم دیدار کردند.

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی در این دیدار خانواده شهدا را میراث ماندگار انقلاب و نظام اسلامی خواند و اظهار کرد: ما باید قدردان خانواده شهدا و ایثارگران باشیم چراکه آرامش و امنیت و رفاه امروز ما در گرو ایثار و گذشت این خانواده‌هاست.

وی پاسداشت میراث گرانقدر شهداء را رسالتی عظیم دانست و تصریح کرد: نباید بگذاریم ارزش های شهداء در جامعه کمرنگ شود و جامعه از اندیشه های آرمانی حقیقی انقلاب فاصله بگیرد.

عدالتی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان یک وظیفه است خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران یک افتخار بزرگی است که دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت انسان می‌شود.

این مسوول گفت: جایگاه امروز همه مسئولان به واسطه خون شهداست و همه مدیون شهدا و خانواده های آنان هستند که وظیفه دارند به ملت خدمت کنند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها