بخشدار کاغذکنان میانه در کارگروه اوقات فراغت جوانان بسیج دانش آموزی:
بخشدار کاغذکنان میانه با اشاره به آسیب پذیری شدید جوانان و نوجوانان در اوقات فراغت، بر لزوم برنامه ریزی صحیح و موثر برای این منظور تاکید کرد و گفت: از بهترین فرصتهای کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۷۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ابوالفضل آذری در کارگروه اوقات فراغت جوانان بسیج دانش آموزی میانه ضرورت ورود فعال و متمرکز ادارات بخش با محوریت جوانان و نوجوانان در زمینه غنی سازی اوقات فراغت با اجرای برنامه های متنوع و برگزاری دوره های مختلف مهارتی و آموزشی را متذکر شد و افزود: ساماندهی امور جوانان و نوجوانان که در دوران رشد و بالندگی قرار دارند، باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

   وی تاکید کرد: این برنامه ریزی ها نباید مختص به فصل تابستان باشد بلکه باید برای تمام فصول سال برنامه ریزی و هدف گذاری گردد تا جوانان و نوجوانان با آگاهی کامل و هدف دار به سپری نمودن اوقات فراغت خود بپردازند.

   آذری هدفمند بودن برنامه ریزی ها را بسیار مهم تلقی کرده و اظهار کرد: منظور از برنامه ریزی هدفمند این است که برنامه ها صرفاً جهت سپری کردن اوقات فراغت نباشد بلکه در کنار آن، اهداف دیگری همچون اهداف تربیتی، اخلاقی، آموزشی و … مورد توجه قرار گرفته و برنامه ریزی لازم در این زمینه ها صورت گیرد.

   بخشدار کاغذکنان از مسئولان ادارات این بخش خواست تا از تمام ظرفیت و امکانات خود در این خصوص بهره گیرند تا به نتیجه ای خوب، منسجم و هدف دار منتهی شود.

   آذری همچنین با اشاره به دهه کرامت، مشارکت در برگزاری باشکوه برنامه ها و همایش بزرگ بانوان بخش در این دهه را خواستار شد.

   کارگروه ساماندهی امور جوانان با محوریت غنی سازی اوقات فراغت تابستانی جوانان و نوجوانان با مشارکت بسیج دانش آموزی و حضور مسئولان ادارات ذیربط در محل بخشداری کاغذکنان برگزار شد.

ارسال نظرات