فرمانده خواهران حوزه 216 زکیه (س) در گفتگو با «بسیج»؛

اهمیت حفظ حجاب در تحکیم بنیان خانواده ضرورت دارد

فرمانده خواهران حوزه 216 زکیه (س) گفت : یکی از مسائل مهم اسلامی حجاب و پوشش مسلمانان به خصوص زنان است که در کلام‌الله مجید هم به آن ‌اشاره شده است و آنچه مسلم است، حجاب مایه مباهات یک زن و حفظ ارزش وجودی اوست.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۹۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، خانم سرکانی فرمانده حوزه 216 زکیه (س) ، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت : مساله حجاب از اصلی ترین مسائل در راستای تحکیم بنیان خانواده که فقط عطف مباحث تربیتی است ، میباشد و هر تلاشی که برای این مهم ، صورت بگیرد، یقینا تاثیر بسزایی در تحقق اهداف و آمال انقلابی و اسلامی مان ، خواهد داشت.

وی گفت : پیرامون این موضوع ، پیشنهادات فرهنگی  متنوع و مفرحی برای نوجوانان و جوانان تحت نظر داریم و امیدواریم در روزهای آتی ، به مرحله ی عمل و اجرا در آید .

وی افزود :حجاب در شریعت اسلام واجب شمرده شده و علمای اسلام به اتفاق آن را از ضروریات دین می‌دانند و حکمت‌ها و فواید متعددی را می‌توان با استفاده از قرآن، سنت و عقل در آثار حجاب و بی‌حجابی بیان داشت که نوشتار حاضر به آن می‌پردازد.

سرکانی تصریح کرد :در فلسفه حجاب همین بس که حجاب جایگاه پاکی و تقوا و متانت است. حجاب مصونیت زن و جامعه از لغزش‌ها و مفاسد اجتماعی است .

فرمانده حوزه 216 زکیه (س) ، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در پایان خاطر نشان کرد : طی جلسات با اعضای جوان و نوجوانان حوزه ، آسیب های اجتماعی ناشی از بد حجابی و علل و عوامل این موضوع ، در دست بررسی و کشف و شناسایی ست و امیدواریم به زودی با همکاری ارگانها و پایگاههای زیر مجموعه ، بتوانیم قدم مهم و موثری برای از بین رفتن این معضلات موجود داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها