مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز در گفتگو با بسیج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز گفت: هفته عفاف وحجاب فرصتی است تا فلسقه حجاب تبیین و آثار پر برکت آن در زندگی بشریت تشریح شود هر چند که محدود کردن این فریضه واجب الهی برای چند روز و یک هفته ای آثار زیادی را به دنبال نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۰۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به فعالیت گسترده استکبار جهانی افزود: شیطان بزرگ و هم پیمانان منحوثشان فعالیت های گسترده ای علیه ملت ایران و بخصوص عفاف و حجاب مزدان و زنان را آغاز کرده است و با تبلیغات شوم و ماهواره ای خود تلاش دارد بی حیایی را در جامعه اسلامی ما رواج دهد.

وی تاکید کرد: در برخی از شهر ها عناصر ضد انقلاب را بکارگیری کرده اند و با روانه آن ها در سطح شهر سعی در عادی سازی و مدل سازی بد حجابی و بی حجابی دارند بنابراین همه کسانی که به نوعی مسئول این کار هستند وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید با تمام وجود به مقابله با این ناهنجاری اجتماعی و دشمنی آشکار بپردازند.

  حجت الاسلام رحمانی خطاب به مسئولان اظهاردداشت: مسئولان باید نگذارند در مملکت اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی و خونه ای  شهدای انقلاب به این مرحله از رشد خود رسیده جولانگاه غرب زدگان شود.

ارسال نظرات