معاون فرهنگی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی مظلوم واقع شده و تصوری که از آن در ذهن برخی افراد وجود دارد، این است که با دنیا هیچ مبادله اقتصادی نداشته باشیم، در حالی که اصل اقتصاد مقاومتی بر بهره‌گیری از استعدادها و منابع داخلی کشور و برون‌نگری بر مبنای ظرفیت‌هاست.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۱۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین نجات شب گذشته در همایش «تبریز پیشگام گام دوم انقلاب اسلامی»، به توسعه دو کشور چین و ژاپن اشاره و یادآوری کرد: این دو کشور مسیر پیشرفت را قبل از جنگ جهانی دوم شروع کرده بودند و ژاپن در زمان بمباران اتمی توسط آمریکا در تکامل پیشرفت اقتصادی خود بود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: این دستور مقام رهبری فراتر از بیانیه بلکه یک منشور کلی برای کشور است که فراز و فرودهای مسیر انقلاب اسلامی را بیان کرده است و به ما گوشزد می‌کند کجا پیشرفت کردیم و این تعالی بر چه اساس و اصولی متکی بوده است.

سردار نجات با بیان اینکه بعد از شهادت بهشتی و مطهری فردی که بتواند همانند امام خمینی (ره) مسیر اصیل انقلاب را هدایت کند، رهبر معظم انقلاب بود، اظهار داشت: ایشان به تمام فراز و فرودهای انقلاب اسلامی مسلط است و بعد از امام راحل تنها کسی را که به فرهیختگی، انقلابی گری و استواری بر اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی سراغ داریم، ایشان هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها