سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی گفت: برای عمومی شدن عفاف و حجاب در وهله اول نیازبه تبیین اهمیت این موضوع و آموزش همگانی مردم با قوانین و مقررات وضع شده دارد و همچنین ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم می تواند در زمینه عمومی شدن این موضوع اجتماعی در کشور اسلامی اثرگذار باشد.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۴۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه  ضمن تبریک دهه کرامت گفت: برای عمومی شدن عفاف و حجاب در وهله اول نیازبه تبیین اهمیت این موضوع و آموزش همگانی مردم با قوانین و مقررات وضع شده دارد و همچنین ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم می تواند در زمینه عمومی شدن این موضوع اجتماعی در کشور اسلامی اثرگذار باشد.
وی با اشاره به تقارن دهه کرامت با هفته عفاف و حجاب افزود: با توجه به دهه کرامت عمق بخشی به اعتقادات مردم و افزایش ایمان مردم نسبت به خدا و معاد باعث تفکر آنان به این محورهای اساسی خلقت شده که این موضوع بسترش در این دهه کرامت معصومین فراهم است.

دستجانی با اشاره به برنامه های این مناسبت در ساوه بیان کرد: در خصوص هفته عفاف و حجاب با مشارکت بسیج و دستگاه های فرهنگی و کمیته بانوان فرمانداری برنامه های متنوع و اثر گذاری اندیشیده شده و درحال اجرا می باشد.
وی ادامه داد: برنامه وقار و افتخار با مشارکت اداره ورزش و جوانان, پاتوق دخترانه, نشست تخصصی با موضوع آسیبهای بدحجابی, پیش بینی سخنرانی قبل از خطبه ها از بانوان و تجلیل از بانوان موفق در عرصه اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی, کارگاه تربیت جنسی, ویزیت رایگان, تجمع مدافعان حریم خانواده, کارگاه مادرانه و کارگاه شعر با محوریت عفاف و حجاب از جمله برنامه های هفته عفاف و حجاب است.

ارسال نظرات