فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت:همزمان با هفته عفاف و حجاب بیش از 20 عنوان برنامه توسط بسیج سپاه ناحیه زنجان برگزار می گردد .
کد خبر: ۹۱۵۴۸۴۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛سرهنگ محسن سهندی در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری این هفته با اشاره به اهداف هفته عفاف و حجاب گفت : حفظ حجاب و عفاف سبب آرامش خانواده خواهد شد و در اسلام نیز بر این اصل که خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه است بسیار تاکید شده و حفظ حجاب قطعا از آسیب های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد : در دین مبین اسلام بر بحث حضور زنان در اجتماع با رعایت عفاف وحجاب وبا محوریت حفظ خانواده تاکیدشده است اما ظلمی که جامعه غرب به دختران و زنان ما می کند نگاه جنسیتی و ابزاری به زنان است و در صورت رفع نشدن آن، انواع آسیب های اجتماعی و اخلاقی را در پی خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت : در این هفته بیش از 20 عنوان برنامه توسط بسیج سپاه ناحیه زنجان برگزار می گردد .

سرهنگ سهندی با تاکید بر اینکه برنامه های اعتقادی و دینی باید سر لوحه برنامه ریزی افراد قرار گیرد گفت : مهمترین این برنامه‌ها برگزاری همایش عفاف و حجاب با حضور بانوان شهرستان زنجان، ارائه مشاوره ، تبیین عفاف و حجاب در حلقات صالحین و برگزاری کارگاه با موضوعات نقش حجاب وعفاف در جامعه است .

وی ادامه داد: اعزام مبلغین به روستاها و تبیین مسأله حجاب و عفاف در برنامه های بسیج وتفرجگاه ها، برگزاری جلسات اندیشه ورزی با حضور اساتید و طلاب، تشکیل گروه‌های امربه معروف و نهی از منکر، فعالیت در فضای مجازی و برگزاری ایستگاه پزشکی و مشاوره در محل تجمع برنامه مدافعین حریم خانواده نیز از دیگر برنامه‌ها است .

این مسئول افزود : همایش مدافعین حریم خانواده در روز چهارشنبه 19/04/98 ساعت 18:30 در آستان مبارک امامزاده سید ابراهیم زنجان برگزار می گردد .

ارسال نظرات