نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: سیل‌زدگان لرستانی مشکلات فراوانی دارند، می‌طلبد مسؤولان به کار احداث و تعمیر منازل آن‌ها سرعت بخشند.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۴۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی  امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده پلدختر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر سرعت بخشیدن به کار احداث و تعمیر ساختمان‌های آسیب دیده از سیل و رفع مشکلات مردم، امروز سفری به پلدختر و معمولان داشتیم و از نزدیک روند بازسازی را مشاهده کردیم و خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی از سوی نهادهای مختلف همچون بنیاد مسکن، هلال احمر، کمیته امداد و دستگاه‌های اجرایی در بخش تعمیرات و احداث واحدهای مسکونی انجام گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تهیه زمین برای سیل‌زدگان بیان داشت: با این وجود هنوز سیل‌زدگان لرستانی مشکلات فراوانی دارند، هنوز آرامشی که بایستی ایجاد و برخی دغدغه‌هایی که باید برطرف می‌شد پابرجا بوده، بنابراین می‌طلبد مسؤولان به کار احداث و تعمیر منازل سرعت بخشند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه تأمین وسایل زندگی در حد امکان و توان فراهم شده است، افزود:  تأکید رهبر انقلاب بر این است که مسؤولان تا رفع کامل مشکل سیل‌زدگان در کنار مردم باشند.

وی از مردم نیکوکار و خیرین درخواست کرد همچنان کمک‌های خود را به مردم سیل زده ادامه دهند چرا که امکان تهیه برخی اقلام از سوی دستگاه‌های دولتی وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر زیباسازی شهر سیل‌زده پلدختر تأکید و تصریح کرد: این مهم در روحیه مردم بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات