همزمان با هفته عفاف وحجاب؛

اجتماع بزرگ مردمی تحت عنوان مدافعان حریم خانواده

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان ازبرگزاری اجتماع بزرگ مردمی تحت عنوان مدافعان حریم خانواده در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۶۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

لیلا رمضانی در گفتگوباخبرگزاری بسیج،هدف از برگزاری این برنامه را گرایش جهانی در جهت تحکیم بنیان خانواده ومطالبه رفتار وپوشش عفیفانه از مردان وزنان جامعه دانست وافزود:این تجمع با حضور پرشور خانواده ها (پدر،مادر وفرزندان)،ساعت6عصر در محل امامزاده سیدابراهیم زنجان برگزار می شود.

وی حجاب و عفاف را امری واجب و مهم برشمرد و گفت: حجاب در گفتار و رفتار از دیگر تاکیدات دین اسلام است و باید به آن توجه کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) یادآور شد: وقتی بنیاد خانواده مستحکم باشد، سلامت خانواده و جامعه تضمین می‌شود و حجاب و عفاف باعث آرامش روحی و روانی مرد و زن می‌شود.

وی با اظهار اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت به عوارض بی عفتی و بی حجابی اشاره و اضافه کرد: بی توجهی به موازین و دستورالعمل الهی، سبب افزایش آمار طلاق، ناامنی کانون خانواده، کاهش ازدواج، رواج بی حجابی و بی عفتی و حیازدایی می‌شود.

رمضانی، ازهم پاشیدگی خانواده‌ها، اضمحلال جامعه را از دیگر اثرات بی حجابی بیان کرد و گفت: نظام جهانی سلطه همواره به دنبال گسترش ارزش‌های لیبراستی در تمام مناطق جهان است و حذف حجاب و ورود بی قید و پوشش زن در جامعه، اولین نسخه آنان به شمار می‌رود.

ارسال نظرات