مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: در طول هفته عفاف و حجاب ۲۵۰ عنوان برنامه در سطح استان در حال برگزاری است
کد خبر: ۹۱۵۴۸۷۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
عفت دیابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان، اظهار کرد: ۲۱ تیرماه به نام حجاب و عفاف نام‌گذاری شده است و به همین مناسبت همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متعدد و متنوعی را برای این روز و هفته حجاب و عفاف در نظر گرفته‌ایم.
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان با اشاره به اینکه امسال ۲۵۰ عنوان برنامه در طول هفته حجاب و عفاف در استان سمنان اجرا می‌شود گفت: برگزاری برنامه‌های نظیر نشست‌های تخصصی پیرامون عفاف و حجاب، اردو‌های شهرستانی با عنوان «دختران آفتاب» و جشن‌های دهه کرامت با عنوان گوهر علم و عفاف ازجمله برنامه‌های هفته حجاب و عفاف است.
وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، مسابقه کتاب‌خوانی، همایش با عنوان حجاب امنیت روانی جامعه، راه‌اندازی نمایشگاه هنر‌های تجسمی با موضوع عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده‌شده در هفته عفاف و حجاب عنوان کرد.
دیابی ادامه داد: نهادینه‌کردن عفاف و حجاب در جامعه نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.
وی خاطرنشان کرد: در هفته حجاب و عفاف از دختران موفق و محجبه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی تجلیل می‌شود.
وی گفت: تمامی برنامه‌های طرح‌ریزی‌شده برای اجرا در هفته عفاف و حجاب با محوریت مساجد برگزار خواهند شد.
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های حجاب و عفاف که هم‌زمان با دیگر استان‌های برگزار خواهد شد را تجمع سراسری حجاب و عفاف عنوان کرد و افزود: این تجمع روز پنج‌شنبه بیستم تیرماه برگزار خواهد شد.
دیابی تأکید کرد: رعایت عفاف و حجاب یکی از دستورات دین مبین اسلام است که متأسفانه این روز‌ها با بی‌توجهی و کم‌توجهی از طرف عده‌ای مواجه شده است.
وی اظهار داشت: این دستور مهم اسلام نیازمند توجه روزافزون و ترویج و تبیین فواید و آثار و برکات آن در زندگی فردی و اجتماعی دارد و متولیان فرهنگی باید همت بیشتری در این راه صرف کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها