خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:
مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در روستای کوهگیر طارم سفلی به همت حوزه مقاومت بسیج امام خمینی سپاه ناحیه امام سجاد (ع ) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۷۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در این مراسم با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران و بانوان جامعه اسلامی محسوب می‌شود و در دهه کرامت باید فضایل اخلاقی و سیره زندگی آن حضرت برای الگو گیری بانوان بیش از گذشته تشریح و تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: بانوان مسلمان می توانند بهترین صفت شایسته دختر و زن مسلمان را در حضرت معصومه (س) و اجداد مطهرش همانند حضرت زهرای اطهر و زینب کبری (س) جستجو کنند.

عدالتی گفت:حجاب و عفاف مصونیت و حافظ گوهر وجودی انسان است و نهادینه شدن آن با بهره گیری از سیره رفتاری ائمه معصومین (ع) جامعه را از گناه و افکار آلوده دور می کند.

این مسوول با بیان اینکه دختران جامعه باید با الگو قرار دادن سیره و روش زندگی حضرت معصومه (ع) در مسیر اهل بیت (ع) و قرآن گام بردارند، بیان کرد: دختران باید در تمام مراحل از ارزش‌های اصیل ایرانی و اسلامی جامعه دست نکشند تا به مقام و منزلت والای خویش پی ببرند و به جایگاه رفیعی دست یابند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین تاکید کرد: کسانی که امروز، حجاب را مختص به قشر خاص یا قوم خاص یا گروه خاصی می‌دانند، بدون شک به خطا رفته اند، زیرا اراده و خاستگاه ملّی، حجاب را حفظ نمود.

عدالتی ابراز کرد: نمایش ناکام رضاخان با همه اربابانش برای کشف حجاب در مقابل اراده ملی و آهنین مردم ایران منجر به شکست شد و در سال ۱۳۲۰ هجری شمسی که رضاشاه ایران را ترک کرد، نمایش اجرای قانون کشف حجاب سریعاً فراموش شد و این پیروزی مردم با ارداه و خواست ملّی مصداق حدیث شریف که می‌فرماید: «یدالله مع الجماعه» قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در واقع، اتحاد و همبستگی مردم ایران باعث شکست و منزوی شدن این نقشه شوم گردید، مر‌دم با ایستادگی خود به قُلدر بودن رضاخان، اعتنایی نکردند و نشان دادند که اگر کسی مقابل این خاستگاه مردم قرار بگیرد، محکوم به شکست خواهد بود.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها