کشفیات موادمخدر در لرستان ۴۱ درصد افزایش یافت

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: سال گذشته کشفیات موادمخدر در لرستان 41 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۹۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مجتبی بیرانوند  امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،  با بیان اینکه امسال در هفته مبارزه با موادمخدر بیش از 172 برنامه فرهنگی و آموزشی در لرستان برگزار شده که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 52 درصدی در این زمینه بودیم.

وی با بیان اینکه جلسات این شورا طبق برنامه برگزار می‌شود، افزود: رتبه عملکرد شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان از رتبه 27 در سال 95 به جایگاه 11 در سال 97 رسیده و این جایگاه نشان دهنده عملکرد مناسب دستگاه‌های مرتبط با مبارزه با مواد مخدر در لرستان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار کرد: این استان در زمینه شیوع مبارزه با مواد مخدر جزو استان‌های متوسط در کشور بوده و در حال حاظر میزان شیوع در لرستان کمتر از میانگین کشور است کمااینکه برای ایجاد این جایگاه تا کنون 56 نفر از پرسنل نیروی انتظامی به شهادت رسیده‌اند. 

بیرانوند با اشاره به اینکه سال 97 در بحث کشفیات موادمخدر بیش از 41 درصد نسبت به سال 96 رشد داشته‌ایم، تصریح کرد: امسال اردوگاهی جدید برای نگهداری معتادان متجاهر با همکاری سپاه استان در مرکز آموزشی شهید بهشتی ایجاد شده است که در آینده‌ای نزدیک این مرکز افتتاح خواهد شد. 

وی  عنوان کرد: با تلاش صورت گرفته سال گذشته زندان‌های استان را به دستگاه ایکس‌ری تجهیز کردیم همچنین آزمایشگاه کنترل مواد مخدر لرستان نیز پس از تلاش فراوان توسط نیروی انتظامی لرستان ایجاد شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار