بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان به مناسبت هفته عفاف و حجاب:
امروز که مستکبران ورشکسته، جرات تهاجم نظامی به کشور عزیزمان را ندارند و دیگر قادر نیستند توپهای جنگی شان را برای حذف حجاب و مدافعان آزادی خواه آن به کار گیرند، توپخانه‌های رسانه ای شان را برای ترویج بی حیایی و بی عفتی به میدان آورده اند.
کد خبر: ۹۱۵۴۹۱۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است: 
 
حجاب مایه ی تشخیص  و آزادی زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهر بینانه ی مادی گرایان، مایه ی اسارت نیست.
                                                                                                                                             
                                                                                                                                                                              «امام خامنه‌ای مدظله العالی»
 
با سلام بر آزادمردان و شیرزنان شهیدی که در راه تحقق فرمان الهی و دفاع از شرافت و ناموس ملت غیرتمند ایران جای خود را نثار کردند.
 
۸۴ سال از روزی که رضاخان دیکتاتور پلید و نوکر  اجانب، مسجد گوهرشاد این خانه خدا را به توپ بست و معترضان به بی حجابی را به خاک و خون کشید می‌گذرد و امروز بیش از هر روز شاهد به بار نشستن خون آن مظلومان و جهانی شدن آرمان آن انسان‌های والا مقام هستیم .
 
مقاومت در مقابل بی حجابی، به درون مرز‌ها و خاک دولت‌های استعمارگری که بنیان گذار آن کشتار بودند کشیده شده است و از این پس شاهد خواهد بود که ۲۱ تیر ماه به روز جوشش گسترده و  فراگیر زنان در دفاع از حجاب،  حیا و عفاف تبدیل می‌شود و هر سال با شکوه‌تر از قبل، فریاد آن شهیدان مظلوم را به عالم می‌رساند.
 
حتی در بحث ورزش، حجاب باعث عدم حضور دختران و زنان ما در این عرصه نشده که هیچ بلکه محکم تر و پایبند‌تر از قبل در میادین حاضر شده‌اند.
 
مستکبران هرچند آموزه‌های الهی را باور ندارند لکن به تجربه دریافته اند که اگر در جامعه  ای حیا از میان برود ایمان هم از بین می‌رود و عزت و کرامت آن جامعه پایمال می‌شود و آن جامعه به جمعی  حقیر و ذلت پذیر مبدل خواهد شد که به راحتی می‌توانند سلطه خود را بر آن تحمیل نمایند، همان بلایی که بر سر مردم جوامع غربی آورده اند و آنها را برده وار تا بع خود کردند و سکوت و تن دادن مردم این جوامع در برابر جنایات غزه نمونه‌ای از آن است.
 
لذا امروز که مستکبران ورشکسته، جرات تهاجم نظامی به کشور عزیزمان را ندارند و دیگر قادر نیستند توپهای جنگی شان را برای حذف حجاب و مدافعان آزادی خواه آن به کار گیرند، توپخانه‌های رسانه ای شان را برای ترویج بی حیایی و بی عفتی به میدان آورده اند و انبوه شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی را برای درهم شکستن اراده ملت ما به کار گرفته‌اند.
 
 اما زنان قهرمان و بیدار ایران اسلامی با مقاومت در برابر تهاجم گسترده تبلیغاتی دشمن نشان داده اند که حاضرند از جان خود بگذرند، اما از عفت و حجاب خود هرگز.

گواه این ادعا فقط زنان به خون تپیده مسجد گوهرشاد نیستند. چادر‌های خاکی، ترکش خورده و خونین شهیدان مریم فرهانیان، نسرین افضل، طاهره هاشمی و طفل شهیده ثنا پردل و ۷ هزار شهیده زن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین ۱۴ شهیدهترور استان که چادر خود را کفن خود کرده اند سند انکار ناپذیری از این واقعیت است.
 
به کوری چشم دشمنان امروز اکثریت قاطع بانوان ما پایبند حجاب و بر اساس این تفکر، فرهیخته‌ترین و برجسته‌ترین زنان دانشمند و فعال اجتماعی نه تنها در سطح جهان اسلام، بلکه در کل دنیا در میان زنان با وقار ایرانی پرورش یافته‌اند.
 
ملت ایران به زودی راه خود را برای مقابله با این شیطنت‌ها خواهند یافت و با جبران کوتاهی های مزمن دستگاههای اجرایی کشور در این زمینه بر این توطئه نیز غلبه خواهند کرد.
 
جامعه بسیجیان ورزشکاران استان آمادگی کامل خود را برای مقابله با هرگونه اقدامی علیه ظواهر بی بند وبار که چهره زن با شخصیت ایرانی  را خدشه دار می کند اعلام می دارند و ضمن گرامیداشت هشتاد و چهارمین سالگرد شهدا دفاع از حریم حجاب و عفاف در مسجد گوهر شاد از دستگاههای اجرایی کشور می خواهند تا بر اساس بند 3 قانون اساسی که دولت را مکلف و موظف کرده است «تمامی امکانات خود را برای رشد فضائل اخلاقی و مبارزه با فساد و تباهی بکار گیرد.» به وظیفه خود به طور جدی عمل کند.
ارسال نظرات