رییس قوه قضائیه در دیدارخانواده شهدا و ایثارگران استان مرکزی تاکید کرد:

آنچه که در عالم و منطقه اتفاق افتاده به برکت خون شهداست/ با همه وجود اجازه نخواهیم داداهل فساد در کشور جولان دهند.

آیت الله رییسی گفت: به موفقیت خود در این حوزه یقین داریم چرا که این حرکت ها و نظام اسلامی بر پایه خون شهداست . خونی که متصل به خون حضرت ثارالله است و خداوند از خون شهدا نمی گذرد
کد خبر: ۹۱۵۴۹۲۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه امروز در سفر استانی خود به استان مرکزی در جمع خانواده شهدا، جانبازان ، ایثارگران و اقشار مختلف مردم گتفت :طبق گفته رهبری دشمن خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم که این برخواسته از اراده و دلدادگی به خداست که دشمن فاقد آن است که اینجاست باید گفت قدرت دشمن تار عنکبوتی است و این تار عنکبوتی بودن قدرت دشمن یک اصل قرآنی است.

 وی ضمن بیان اینکه مهم ترین سرمایه این کشور ایمان به خدا و عشق به اهل بیت ع است عنوان کرد:دیگر سرمایه بزرگ این کشور سرمایه خطر پذیری جوانان است. دشمن به دلیل همین روحیه خطر پذیری و مسیولیت پذیری جوانان ماست که جرات اقدامی علیه ما را ندارد. نشان صدق این ادعا ۶۰۰۰ شهید استان مرکزی هستند که نشان دادند جوانان ما در همه عرصه ها خطر پذیرند..

رییسی بیان کرد:امروز می توانیم با حضور تمام سرمایه های موجود، خانواده شهدا، نیروهای جوان و با توجه به ذخایر مادی و معنوی که کم هم نیست در مقابل اقدامات دشمن بایستیم. اگر صنایع روز آمد شود و جذب نقدینگی به سمت تولید صورت گیرد اتفاقات مثبتی رخ خواهد داد.

وی به سقوط پهباد آمریکایی پرداخت و  تصریح کرد: این اتفاق در حوزه مقاومت و ایستادگی رخ دادکه باید گفت نتیجه این مقاومت عزت است. امروز هیچ کسی منکر ارتقای جایگاه امنیت، عزت و افتخار کشور ما نیست که این اتفاق بر آمده از حرکت در عرصه مقاومت است.

رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه این تفکر مقاومت و تلاش می تواند در عرصه اقتصادی و آسیب های اجتماعی نیز رقم بخورد اظهار کرد:برخی از آسیب های اجتماعی زیبنده نظام اسلامی نیست و مردم را رنج می دهد و می تواند اینها نباشد.

وی افزود: مبارزه با فساد همیشه مطرح بوده است اما با توجه به اینکه احساس کردیم که مردم و دلسوزان انقلاب تحمل شنیدن فسادها و مشکلها را ندارند مبارزه با فساد را به عنوان دستور کار خود قرار دادیم.

رییسی گفت: بر همه است که در این حوزه فعال باشند. بر دولت است که به اصلاح ساختارهای فساد زا بپردازد. بر مجلس است که اصلاح قوانین دارای نقش که منجر به سو استفاده فرصت طللبان می شود را در دستور کار قرار دهد. و قوه قضاییه نیز مسیولیت برخورد قاطعانه با فساد را بر عهده دارد..

وی با اشاره به اینکه وظیفه قوه قضاییه نیز برخورد قاطعانه با فساد است ادامه داد:مصممیم که با کمک مردم و با نگاه خانواده شهدا در این میدان گام برداریم.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: به موفقیت خود در این حوزه یقین داریم چرا که این حرکت ها و نظام اسلامی بر پایه خون شهداست . خونی که متصل به خون حضرت ثارالله است و خداوند از خون شهدا نمی گذرد.

وی عنوان کرد:روز به روز بر رونق این انقلاب افزوده خواهد شد. باید گفت این جهل زدایی در دنیا از خون شهدای ماست. و بیداری یکی از برکات خون شهید است و آنچه که در عالم و منطقه اتفاق افتاده به برکت خون شهداست.

رییسی خاطر نشان کرد:با همه وجود اجازه نخواهیم داداهل فساد در کشور جولان دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات