گردهمایی خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با عنوان مدافعان حریم خانواده در شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۹۲۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، گردهمایی خانواده با عنوان مدافعان حریم خانواده با شرکت بیش از 400 خواهر بسیجی و محجبه در سالن اجتماعات شهرداری منطقه دو با همت ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی محبی، معاون آموزشی حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: ما در طول تاریخ بانوان قدرتمند و تاثیر گذار بسیاری داشته ایم که در عرصه های علم آموزی، ایثار و شهادت، ثروت، قرآن و ...الگو و اسوه بوده اند که حضرت فاطمه، حضرت زینب، حضرت معصومه، حضرت خدیجه، حضرت آسیه و حضرت مریم بانوان تاثیرگذار در طول انقلاب بوده اند.

وی با اشاره به این مطلب که ما امروزه شاهده تاثیرگذاری این بانوان در انقلاب اسلامی هستیم افزود: بانوان جامعه اسلامی باید قدرتمند باشند تا تاثیرگذاری بیشتری در خانه و خانواده خود داشته باشند چرا که مادران با تربیت فرزندان سالم و صالح می توانند آنها را در مسیر زندگانی و الگو پذیری از ائمه(ع) قرار دهند.

معاون آموزشی حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان بیان کرد: یکی از دلایل مهمی که مادران باید قدرتمند باشند این است که فرزندانشان در جامعه تحت تمسخر قرار نگیرند و بتوانند در برابر سخنان بیهوده در اجتماع با استدلال پاسخ دهند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که ضعف روحی در بین بانوان بدحجابی و بی حجابی را به دنبال دارد ادامه داد: با توجه به شرایط امروزی جامعه و سرمایه گذاری دشمن در جنگ نرم زنان باید قوی باشند تا دشمن نتواند به اهدافش برسد.

وی زنان را دارای روحی لطیف و مهربان دانست که در نقش مادری در خانواده نفش بسیار مهمی را ایفا می کند که در تربیت فرزندان متعهد و وارسته رسالتی خطیر بر دوش دارند، بیان کرد: مادران قدرتمند توانسته اند فرزندانی چون شهید زین الدینی ها و چمران ها و .. را تربیت و تحویل جامعه دهند.
ارسال نظرات