نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: باید با برنامه‌های فرهنگی و زیباسازی شهر امید و نشاط معنوی و اجتماعی را در شهر سیل زده پلدختر حاکم کرد.
کد خبر: ۹۱۵۴۹۴۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در جلسه شورای اداری  پلدختراظهار داشت: ارتباط مسؤولان با مردم و انتقال مشکلات آنان و خدمات و تلاش مسؤولان باعث دلگرمی مردم و رفع بی‌قراری و بی‌تابی آنان می‌شود.

وی با بیان این که برخی خبرها در زمینه ساخت و ساز در مناطق سیل زده ناگوار است، افزود: مسؤولان باید در رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: باید با برنامه‌های فرهنگی و زیباسازی شهر امید و نشاط معنوی و اجتماعی را در شهر سیل زده پلدختر حاکم کرد.

آیت‌الله میرعمادی خطاب به شورا و شهردار پلدختر افزود: انتظار می‌رود اعضا شورا و شهردار در  جهت زیباسازی شهر و پیگیری مطالبات مردم در این زمینه از ظرفیت‌های استانی استفاده کنند کما اینکه برخی از این اقدام‌ها مانند خاکبرداری که در مواردی ممکن است باعث گلایه‌مندی مردم شود، هزینه چندانی ندارد.

وی به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع در حل مشکلات مردم سیل زده اشاره و خاطرنشان کرد: دستور مقام معظم رهبری در این راستا برای مسؤولان تکلیف شرعی است که باید پای کار باشند و تا قبل از وقوع سیل به اقدام‌ها و خدمات خود در شهرستان سیل زده پلدختر سرعت ببخشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: از آنجا که فرصت چندانی تا آغاز فصل بارندگی باقی نمانده و ممکن است نخستین بارندگی برای مردم پلدختر ایجاد مشکل کند مسؤولان از این فرصت استفاده کنند و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

آیت‌الله میرعمادی گفت: با توجه به بازدیدی که از مناطق سیل زده پلدختر صورت گرفت برخی از مردم در چادر زندگی می‌کنند که این مناسب نیست و باید رفع شود و در این زمینه به وضعیت مسکن و اجاره منزل سیل زدگان رسیدگی شود.

وی سیل را به تعبیری آزمونی برای سنجش انجام وظیفه مسؤولان دانست و افزود: برخی خانواده‌های سیل زده ممکن است نیاز به کمک فکری و مشاوره داشته باشند که گاهی کمک فکری راهگشاتر و مهمتر از کمک مادی است و بدانیم هر خدمتی به مردم سیل زده در پیشگاه خداوند مهجور و در مراحل مختلف زندگی فردی و اجتماعی و مسؤولیتی نتیجه بخش است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: تا کنون طی 2 مرحله گزارش سیل به محضر مقام معظم رهبری از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان تقدیم شده و هر 2 بار تاکید مقام معظم رهبری بر سرعت بخشیدن به امور بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات