خبرهای داغ:

مسئله عفاف و حجاب از ضروریات دین ماست

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: مسئله عفاف و حجاب از ضروریات دین ماست ودست های پشت پرده در حال قبح زدایی از حجاب هستند.
کد خبر: ۹۱۵۴۹۹۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶

 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازاسلام آباد غرب :حجت الاسلام مهری  گفت: مسئله عفاف و حجاب از ضروریات دین ماست ودست های پشت پرده در حال قبح زدایی از حجاب هستند.این برنامه به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب با حضر فرمانده سپاه، فرماندهان حوزه های بسیج جامعه زنان شهرستان، شهردار و رؤسای ادارات فرهنگی و مذهبی اسلام آبادغرب، نشست بررسی نقش عفاف و حجاب در کاهش آسیب های اجتماعی در دفتر امام جمعه برگزار شد.حجت الاسلام مهری با هشدار به نقشه های عملیات روانی دشمنان، بیان کرد: این همه خانم باحجاب در اجتماعات و مراسمات حاضر می شوند، چرا دشمنان آن را پوشش نمی دهند؟! و فقط به دنبال این هستند که انگشت شماری که تغییر ظاهر داده اند را برجسته کنند، اما تغییر ظاهر این عده قلیل دلیل بر بی اعتقادی کل جامعه نیست.
وی تصریح کرد: نسل جدید ما در این فضایی که دعوت به غربگرایی و فضای ضد ارزشی بیشتر شده، رشد می کنند، لذا برنامه های تربیتی و فرهنگی ما نباید فقط به یک مناسبت خاص باشد و باید مسئله ای مثل حجاب که از ضروریات دین ماست در طول سال در کنار سایر برنامه ها پیگیری و دنبال شود.
گفتنی ست؛ در این جلسه با ارائه پیشنهادات مدیران شهرستان و بانوان حاضر در جلسه، هماهنگی و برنامه ریزی جهت اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در مسجد جامع شهر، و برگزاری مسابقه کتابخوانی با همین موضوع و تجلیل از بانوان محجبه توسط ادارات شهرستان بعمل آمد.

ارسال نظرات