به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان، موسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود مسابقات ورزشی و بومی محلی را در سطح شهرستان برگزار می‌نماید.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۵۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
دکترمحمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی و احیاء و اجرای بازی‌های سنتی و بومی و محلی در سطح شهرستان شاهرود اظهار کرد: به‌مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و به جهت فراهم آوردن محیطی سالم، مناسب برای نوجوانان و جوانان و ایجاد روحیه نشاط میان آنان در فضای مجازی، مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف کرده است.
وی افزود: در این مسابقات ورزشی که در سال‌های گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی نوجوانان و جوانان همراه شده است بیش از هزار نفر شرکت کرده‌اند که تاکنون در سطح استان سمنان چنین استقبالی از برنامه ورزشی در فضای مجازی بی‌سابقه بوده است.
مدیر مؤسسه بین‌الحرمین اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند از اول تیرماه به دفتر اصلی مؤسسه به نشانی خیابان ۲۲ بهمن مراجعه کنند.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: این مسابقات ورزشی به‌مناسبت فصل تابستان و به‌مدت دو ماه در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین‌الحرمین و شعبه‌های آن در سطح شهرستان شاهرود و در فضای مجازی برگزار می‌شود و در پایان آن نیز نفرات برگزیده جوایزی اهداء خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها